Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Display only? Eller kan man verkligen köpa dessa?Ganska coolt "palm" sköld. Det är synd att de monterar det bara för små DJs. Och butikerna är inte tomma alls ...
Palmtavlan är ju riktigt speciell, är den ute redan?Ganska coolt "palm" sköld. Det är synd att de monterar det bara för små DJs. Och butikerna är inte tomma alls ...
Display only? Eller kan man verkligen köpa dessa?
DJ 36 palm, SKY och SD väntade på att bli hämtade av kunderna, de andra var tillgängliga för köp direkt.Palmtavlan är ju riktigt speciell, är den ute redan?
Då får jag övertyga frugan om en semester i Polen i sommar då!DJ 36 palm, SKY och DS väntade på att bli hämtade av kunderna, de andra var tillgängliga för köp direkt.
Nice! Måste säga att DJ 36 Palm såg bättre ut irl än på bilderna man sett online innanDJ 36 palm, SKY och SD väntade på att bli hämtade av kunderna, de andra var tillgängliga för köp direkt.
Vart är dessa bilder tagna ?Ganska coolt "palm" sköld. Det är synd att de monterar det bara för små DJs. Och butikerna är inte tomma alls ...
Polen - Poznań - "Posnania" köpcentrum.Vart är dessa bilder tagna ?
Låt oss göra det till en parresa! Vi får muta tanterna med varsin palm-DJDå får jag övertyga frugan om en semester i Polen i sommar då!
Ok, cool då vet man att dom är på väg ut på marknaden iaf! Kan knappt hålla mig tills min AD ringer.. riktigt intressant kombo med jubilee och flutedPolen - Poznań - "Posnania" köpcentrum.
Orderuppfyllelsen har förbättrats mycket nyligen. Två Daytons, Batman, Cermit, två Pepsi och andra, mindre heta modeller har redan plockats upp på vårt forum under de senaste två månaderna.Ok, cool då vet man att dom är på väg ut på marknaden iaf! Kan knappt hålla mig tills min AD ringer.. riktigt intressant kombo med jubilee och fluted
Haha där har vi det!Låt oss göra det till en parresa! Vi får muta tanterna med varsin palm-DJ
Absolut.Haha där har vi det!
Någon mer som är sugen? Som min profilbild antyder är jag gammal reiseleiter ner till alperna....Polen räknas allt med lite god vilja
Ja Polen är ett så pass trevligt ämne att det borde förtjäna en egen tråd!Absolut.
En dagstrip till Poznan ar en trevlig utflykt.
Om inte annat sa lockar en god lunch med piwo&kielbasa.Avsluta med nagra paczki eller en bit sernik.
Kul att se att de finns att köpa. Inte ofta man stöter på dessa hos AD!Ganska coolt "palm" sköld. Det är synd att de monterar det bara för små DJs. Och butikerna är inte tomma alls ...
Vilken fin bild du tagit Vad har du för kamera/objektiv eller är det taget med mobil?116710BLNR
Samsung S9.Vilken fin bild du tagit Vad har du för kamera/objektiv eller är det taget med mobil?
iPhone 12 pro, får väl skylla på ljuset Annars så ska väl kamerorna vara i princip likvärdiga?Samsung S9.
Ibland räcker det med några foton, andra gånger kommer femtio inte att räcka för att välja en bra. Jag får de bästa bilderna i naturligt ljus med en lite grumlig himmel. Sedan jobbar jag lite på reglagen i Snapseed och det är det.iPhone 12 pro, får väl skylla på ljuset Annars så ska väl kamerorna vara i princip likvärdiga?
Nej det tycker jag val inte?Hallå gänget!
Efter en lugn och skön sommar så har jag nog kommit fram till vad jag vill uppnå i klockväg. Jag har haft allt mellan himmel och jord men i princip alltid med tanken att tjäna pengar på försäljningen längre fram. Senaste året har jag knappt flippat några klockor för att få känna efter vad jag verkligen vill ha
Det jag har kommit fram till är att mitt hjärta slår för Rolex. Tanken är att köpa en klocka om året tills jag känner mig nöjd Jag är fullt insatt i AD ”spelet” men är det helt omöjligt att få tag i en 126613LB från AD som första pjäs. Framtiden får visa vad det blir men är ju självklart en 126610LV nästa på listan osv.
Är jag ute och cyklar som tror att det går att etablera en ny relation till en AD utan att behöva köpa massor klockor som jag egentligen inte vill ha? Tålamod och tid har jag
Allt gott!
Varför vill du ha just en sub 126610lv ?Hallå gänget!
Efter en lugn och skön sommar så har jag nog kommit fram till vad jag vill uppnå i klockväg. Jag har haft allt mellan himmel och jord men i princip alltid med tanken att tjäna pengar på försäljningen längre fram. Senaste året har jag knappt flippat några klockor för att få känna efter vad jag verkligen vill ha
Det jag har kommit fram till är att mitt hjärta slår för Rolex. Tanken är att köpa en klocka om året tills jag känner mig nöjd Jag är fullt insatt i AD ”spelet” men är det helt omöjligt att få tag i en 126613LB från AD som första pjäs. Framtiden får visa vad det blir men är ju självklart en 126610LV nästa på listan osv.
Är jag ute och cyklar som tror att det går att etablera en ny relation till en AD utan att behöva köpa massor klockor som jag egentligen inte vill ha? Tålamod och tid har jag
Allt gott!