Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att gratulera, sub har sin charm men denna är definitivt ett trevligare alternativ. Btw köpte du några trisslotter också?Jag tjatade på min AD och uttryckte min besvikelse över att gråmarknaden översvämmas av diverse unworn Subs och GMT, vilket rimligen måste innebära att många bara köper för att sälja vidare, medan många av oss som köar inte får möjligheten att köpa av mer genuina(?) skälPlötsligt fanns det en GMT-2 Rootbeer för mig om jag var intresserad
I dag åkte jag således in och provade, och ja, det gick ju inte att gå hem utan den. Klockan är mycket finare i verkligheten än jag förväntat mig. Satt mycket bra, särskilt med lite solbrännaSå otroligt nöjd. Hur kan man inte vara det!
Av det jag har sett så brukar en TT Root vara rätt enkla att få tag på i Sverige. De två på forumet som har försökt tjäna pengar på den har fått sälja för runt list...Jag tjatade på min AD och uttryckte min besvikelse över att gråmarknaden översvämmas av diverse unworn Subs och GMT, vilket rimligen måste innebära att många bara köper för att sälja vidare, medan många av oss som köar inte får möjligheten att köpa av mer genuina(?) skälPlötsligt fanns det en GMT-2 Rootbeer för mig om jag var intresserad
I dag åkte jag således in och provade, och ja, det gick ju inte att gå hem utan den. Klockan är mycket finare i verkligheten än jag förväntat mig. Satt mycket bra, särskilt med lite solbrännaSå otroligt nöjd. Hur kan man inte vara det!
Tackar! När jag provade den klassiska subben så fick jag inte alls samma känsla. Kanske för att det dräller av fakeversioner av just denBara att gratulera, sub har sin charm men denna är definitivt ett trevligare alternativ. Btw köpte du några trisslotter också?![]()
Ah ok, där ser man. Det säger väl kanske sig självt att trycket inte är lika stort på just denna då den fanns tillgänglig för mig bara så där helt plötsligt. Jag har dock aldrig fått möjligheten (i alla fall inte på senare tid) att knalla in och köpa en ny GMT-2 hos någon AD. De har bara skrattat och skakat på huvudet när jag frågat, så lite överraskad är jag nog ändåAv det jag har sett så brukar en TT Root vara rätt enkla att få tag på i Sverige. De två på forumet som har försökt tjäna pengar på den har fått sälja för runt list...
Bra att du gillar den. Har du stillat hungern, eller vill du fortfarande ha en Sub?![]()
Hehe. Min resa började också så. Gå från stål till TT, och sedan helguld.Ah ok, där ser man. Det säger väl kanske sig självt att trycket inte är lika stort på just denna då den fanns tillgänglig för mig bara så där helt plötsligt. Jag har dock aldrig fått möjligheten (i alla fall inte på senare tid) att knalla in och köpa en ny GMT-2 hos någon AD. De har bara skrattat och skakat på huvudet när jag frågat, så lite överraskad är jag nog ändå
Den har definitivt stillat hungern. Jag kan ju inte säga nu hur jag känner i framtiden, men subben är väl inte riktigt lika spännande eftersom den är så otroligt vanlig. Det känns bra att sticka ut(?) lite mer om man kan säga så. Den här är mer unik på det sättet är min uppfattning.
Jag förstår att du känner så. Den är ju världens mest välkända klocka av en anledning!Hehe. Min resa började också så. Gå från stål till TT, och sedan helguld.
Tröttnade på stål, sålde stål.
Ångrade mig, och fick köpa tillbaka dyrare. Om jag var tvungen att sälja allt och bara behålla en enda Rolex, så skulle det bli min 114060.
Den må vara tråkig, men för mig funkar den verkligen till allt. Glidelock är också ett stort plus!
Grattis! Snyggaste moderna GMT'n imoJag köpte Rootbeer! Bilder kommer snart. Supernöjd! Mer nöjd än jag trodde jag skulle vara. Kan nog till och med släppa suktandet efter Submariner nu![]()
Grattis, det är en fin klocka.Jag tjatade på min AD och uttryckte min besvikelse över att gråmarknaden översvämmas av diverse unworn Subs och GMT, vilket rimligen måste innebära att många bara köper för att sälja vidare, medan många av oss som köar inte får möjligheten att köpa av mer genuina(?) skälPlötsligt fanns det en GMT-2 Rootbeer för mig om jag var intresserad
Titta här och upprepa dessa ord igen!Batman är också rätt blek i jämförelse ja! Enligt mig då dvs..
Men är väl bara att sälja och köpa en Root igen?
No offense men den där tilltalar inte mig ett duggTitta här och upprepa dessa ord igen!![]()
Alltså den är jättefin och sitter perfekt på din handled. Grattis! Men ditt val betyder inte att den är bättre än någon annans val av klocka. Inget illa menat.Titta här och upprepa dessa ord igen!![]()
Så fantastiskt vacker! Har en 14060M men börjar bli sugen på en Pepsi men förmodligen en äldre modell pga smal handledPratar du om det? Ja, det är också en bra GMT -bit. Som för några år sedan hade jag möjlighet att beställa en av dem (Batman vs Pepsi), jag valde den blå och svarta. Jag anmälde mig till Pepsi den 7 april - om ett tag har jag båda!![]()
Det är förmodligen normalt att vi kan skilja oss åt i bedömningar, eftersom alla har sin egen individuella smak.Alltså den är jättefin och sitter perfekt på din handled. Grattis! Men ditt val betyder inte att den är bättre än någon annans val av klocka. Inget illa menat.
Otroligt fin klocka! Supernöjd med min Rootbeer, men hade helt säkert varit lika nöjd med BatmanTitta här och upprepa dessa ord igen!![]()
Hej
Viken av dessa annonser på C24 skulle ni experter slagit till på:
Rolex Explorer 124270 | Ref. 124270 Watches on Chrono24
Find low prices for 265 Rolex ref. 124270 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 124270 watch.www.chrono24.com
Bättre pris, men ganska få recensioner samt kort tid som trusted dealer
![]()
Rolex Explorer 36mm 124270 for $9,979 for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Rolex Explorer Listing: $9,979 Rolex Explorer 36mm 124270, Reference number 124270; Steel; Automatic; Condition Very good; Watch with original box and oriwww.chrono24.com
Dyrare men mkt bra recensioner både på C24 samt här på KS.
/Jonas
Tyckte det såg ut som att båda handlarna låg inom EU.Pass på med köp från USA eller utanför EU. Du åker på tullavgift och saftiga 25% moms!!
Använd plats-filtret i C24 och välj EU.
Oki, såg bara prisuppgift i USD så hoppade till på detYes, båda i EU
Vad får du ge för en ny pepsi på jubilee?Pratar du om det? Ja, det är också en bra GMT -bit. Som för några år sedan hade jag möjlighet att beställa en av dem (Batman vs Pepsi), jag valde den blå och svarta. Jag anmälde mig till Pepsi den 7 april - om ett tag har jag båda!![]()
Listpris Sverige 104500sek inkl momsVad får du ge för en ny pepsi på jubilee?
104 500:-Vad får du ge för en ny pepsi på jubilee?