mario1971
Guld
Jag väntar lugnt på samtalet från AD.Vad får du ge för en ny pepsi på jubilee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väntar lugnt på samtalet från AD.Vad får du ge för en ny pepsi på jubilee?
Ja jag är en pol. Jag har något att ha på mig, så jag väntar lugnt på mitt med Pepsi. För nu räcker Batman och Cermit för mig. Jag väntar på blå DJ41 och Pepsi.Listpris Sverige 104500sek inkl moms
Då Mario förmodligen är polack så handlar han gissningsvis i zloty.
Priset på Pepsi i Polen är 9150 € x 4,70 växelkurs omvandlat i zloty av AD.104 500:-
Piwo Zubr o Tyskie?Ja jag är en pol. Jag har något att ha på mig, så jag väntar lugnt på mitt med Pepsi. För nu räcker Batman och Cermit för mig. Jag väntar på blå DJ41 och Pepsi.![]()
![]()
Jag föredrar god tysk öl. Jag drack Dunkel igår - en uppenbarelse. Tjeckiska också. Polska är snarare från regionala bryggerier ...Piwo Zubr o Tyskie?
Do widzenia!
”Tråk-Sub”…
![]()
Hur ofta släpper dem dessa?Vad är det för premie på dessa![]()
![]()
Vet faktiskt inte men antar ganska sällan för #09 plockade jag upp i sommar och numret innan för ca 1-2 år sedan. Min chansning är ett nytt nummer per år men kan ha totalfelHur ofta släpper dem dessa?
![]()
Behövs inga ord.
Grym! Är också ett stort fan av OP. Blev förvånad över hur massiv min 39mm OP ser ut i jämförelse med 126711. Trodde det skulle vara tvärtom.Chillar i soffan med nya 36mm klockan. Har tidigare helt förbisett OP linjen, men uppskattar verkligen enkelheten och hur clean klockan är utan datumbubbla. Väldigt bra all-round klocka
Rent logiskt borde det vara det då 126711 är större och har maxicase. Men 39mm OP har ju relativt tunn bezel i förhållande till urtavlan, i alla fall i jämförelse med keramisk GMT. Det är nog därför den upplevs större på handleden?Grym! Är också ett stort fan av OP. Blev förvånad över hur massiv min 39mm OP ser ut i jämförelse med 126711. Trodde det skulle vara tvärtom.
Vilken årsmodell är detta?”Tråk-Sub”…
![]()
C:a 1976-1977Vilken årsmodell är detta?
Punkigt!C:a 1976-1977
Stämmer braTänker att jag frågar här då jag inte vet vilken annan tråd jag ska fråga i.
En tavla hittar jag bara i USA på Chrono24, nämligen rosa med diamant, likt denna:
![]()
Rolex 36mm Datejust Stainless Steel Metallic Pink Diamond Dial... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 67 938 kr
Rolex Datejust 36 Annons: 67 938 kr Rolex 36mm Datejust Stainless Steel Metallic Pink Diamond Dial..., Referensnummer 16030; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; Klocka med originallåda; Klocka med owww.chrono24.se
Är det 25% moms att importera om man skulle vilja slå till från USA?![]()
Självklart!Tänker att jag frågar här då jag inte vet vilken annan tråd jag ska fråga i.
En tavla hittar jag bara i USA på Chrono24, nämligen rosa med diamant, likt denna:
![]()
Rolex 36mm Datejust Stainless Steel Metallic Pink Diamond Dial... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 67 938 kr
Rolex Datejust 36 Annons: 67 938 kr Rolex 36mm Datejust Stainless Steel Metallic Pink Diamond Dial..., Referensnummer 16030; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; Klocka med originallåda; Klocka med owww.chrono24.se
Är det 25% moms att importera om man skulle vilja slå till från USA?![]()
Ser riktigt trevlig ut storleksmässigt. Hur upplever du storleken i jämfört med din DJ36?
Vilken gillar du bäst mellan denna och 126200? Och varför?
Tack!!Ser riktigt trevlig ut storleksmässigt. Hur upplever du storleken i jämfört med din DJ36?
Vilken gillar du bäst mellan denna och 126200? Och varför?![]()