• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bergeon 7825 är oslagbar. Finns nog att köpa i flertalet nätbutiker.
CCCC110B-1348-4FD5-968E-F71AEF9380AE.jpeg
Inte jag som ställde frågan men tänkte faktiskt precis lägga upp en köpannons för denna. Verkar finnas via ebay och amazon via men inga välkända svenska återförsäljare.
PM om någon vill sälja (eller låna ut är också intressant då jag gärna testar en)😊
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Inte jag som ställde frågan men tänkte faktiskt precis lägga upp en köpannons för denna. Verkar finnas via ebay och amazon via men inga välkända svenska återförsäljare.
PM om någon vill sälja (eller låna ut är också intressant då jag gärna testar en)😊
Ser nu att den är slut i lager hos watchwear.se men vi kan ju höra med @Feskarn om han har nån prognos på när de kommer in igen?
 

mario1971

Rolex
Inte jag som ställde frågan men tänkte faktiskt precis lägga upp en köpannons för denna. Verkar finnas via ebay och amazon via men inga välkända svenska återförsäljare.
PM om någon vill sälja (eller låna ut är också intressant då jag gärna testar en)😊
Beprövad butik i Storbritannien. https://www.cousinsuk.com/product/bergeon-7825-spring-bar-tweezers?code=T41939

Bara inte säker på att 1 mm spetsarna passar alla Rolex. Enligt min mening behöver nya Datejust 41 smalare 0,8 mm spetsar.
 
Senast ändrad:

huggix

Omega
Inte jag som ställde frågan men tänkte faktiskt precis lägga upp en köpannons för denna. Verkar finnas via ebay och amazon via men inga välkända svenska återförsäljare.
PM om någon vill sälja (eller låna ut är också intressant då jag gärna testar en)😊

Jag köpte en från Amazon förra veckan, gick hur smidigt som helst och rätt produkt anlände :)
 
Topp