Bästa gummit jag upplevt. Fenorna tillåter verkligen huden att andas. Favoritbandet hela sommarhalvåret alltså!Någon som använt Oysterflex i en längre period och vill berätta om sin uppfattning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa gummit jag upplevt. Fenorna tillåter verkligen huden att andas. Favoritbandet hela sommarhalvåret alltså!Någon som använt Oysterflex i en längre period och vill berätta om sin uppfattning?
Alla har olika smak osv...
För mig matchar den här färgen inte min hudton, men det gula guldet i denna Daytona ser fantastiskt ut. Mörka linjer på timindexen ger smak. Vad jag minns är det bara den gula guldversionen som har dem.![]()
oysterflex er tipp topp![]()
Spännande att se vad Daytona Zenith landar på
Rolex som auktioneras ut på nätauktion 22/2! Kanske av intresse för någon!
/XMJan
svårslagen minst sagt!Det finns klockor och det finns Rolex, Rolex Batman.![]()
![]()
Nu kommer jag in lite sent i diskussionen men jag är otroligt nöjd med min OP 34, 114200. Jag har också ganska smala handleder, ungefär 16,5 cm och klockan kunde inte sitta bättre. Jag förstår oron över storleken men tänk så här; en 34 mm klocka sitter på min handled ungefär som en 36mm gör på någon med handleder på 18 cm.Tack för ditt utförliga inlägg! Är tyvärr inte riktigt tillfälle att köpa två klockor på en och samma gång i nuläget.Annars känner jag att siktat har ställts in mot OP34:an i silver.
Blev rekommenderad att även kolla på vintagemodeller som ska fungera väl på läder. Är dock helt lost när det kommer till äldre Rolex. Något rekommenderar att checka in? Tänker då i stål (vitguld blir alldeles för dyrt, gissar jag på). Något enkelt likt OP:n kanske?![]()
Sitter ju riktigt bra tycker jag! Ångrar själv att jag inte körde på 34mm OP:n istället för 36mm. Sålde dock 36mm OP:n sen och köpte Explorer 124270 som sitter som ett smäck på 17cm handledNu kommer jag in lite sent i diskussionen men jag är otroligt nöjd med min OP 34, 114200. Jag har också ganska smala handleder, ungefär 16,5 cm och klockan kunde inte sitta bättre. Jag förstår oron över storleken men tänk så här; en 34 mm klocka sitter på min handled ungefär som en 36mm gör på någon med handleder på 18 cm.
Jag bär min dagligen till både kostym och mer sportiga kläder, den gör aldrig bort sig.
Dessutom finns det väl inget mer smakfullt än en mindre, diskret klocka som gör jobbet utan att vara för mycket?
![]()
Tack! Den nya exp 1:an är en av få moderna rolex jag skulle kunna tänka mig.Sitter ju riktigt bra tycker jag! Ångrar själv att jag inte körde på 34mm OP:n istället för 36mm. Sålde dock 36mm OP:n sen och köpte Explorer 124270 som sitter som ett smäck på 17cm handled.
Riktigt snyggt!Nu kommer jag in lite sent i diskussionen men jag är otroligt nöjd med min OP 34, 114200. Jag har också ganska smala handleder, ungefär 16,5 cm och klockan kunde inte sitta bättre. Jag förstår oron över storleken men tänk så här; en 34 mm klocka sitter på min handled ungefär som en 36mm gör på någon med handleder på 18 cm.
Jag bär min dagligen till både kostym och mer sportiga kläder, den gör aldrig bort sig.
Dessutom finns det väl inget mer smakfullt än en mindre, diskret klocka som gör jobbet utan att vara för mycket?
![]()
Riktigt snygg! Köpte min idag!Hentet på fredag
![]()
Är du förvånad?...oh the irony...når man starter en tråd om lister, investeringer, osv - og den tråden viser seg å være mer populær enn den originale tråden (denne) for de som bryer seg mer om selve merket, klokken, historien og entusiastene.
![]()
Speglar väl ”marknaden” i stort tyvärr…...oh the irony...når man starter en tråd om lister, investeringer, osv - og den tråden viser seg å være mer populær enn den originale tråden (denne) for de som bryer seg mer om selve merket, klokken, historien og entusiastene.
![]()
Ja - litt. Ironien er jo at man ville ha mindre Rolex-diskusjoner - og man har oppnådd det motsatte. Nå har vi jo mange tråder som diskuterer Rolex og det ene og det andre.Är du förvånad?![]()
Ja - litt. Ironien er jo at man ville ha mindre Rolex-diskusjoner - og man har oppnådd det motsatte. Nå har vi jo mange tråder som diskuterer Rolex og det ene og det andre.![]()
Är det inte uppenbart vad poängen är?...oh the irony...når man starter en tråd om lister, investeringer, osv - og den tråden viser seg å være mer populær enn den originale tråden (denne) for de som bryer seg mer om selve merket, klokken, historien og entusiastene.
![]()
Hahahah, ja visst är det så. Men det har även gjort att denna tråd kan vara trevlig att besöka jämfört med innan!...oh the irony...når man starter en tråd om lister, investeringer, osv - og den tråden viser seg å være mer populær enn den originale tråden (denne) for de som bryer seg mer om selve merket, klokken, historien og entusiastene.
![]()
Guldsubben var magisk!