• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sublim
2F6EB380-C84D-46C7-971F-64658E014B3A.jpeg

Jag försöker hålla i principen 1 klocka in 1 klocka ut. Tanken är att skaffa en GMT i stål och rosé eller en submariner med den gröna ringen. Så vore intressant att höra vilken av nedan ni i forumet skulle säga ska bort.
1BA03C00-C320-4748-A1AC-E4949937EB97.jpeg

Jag försöker hålla i principen 1 klocka in 1 klocka ut. Tanken är att skaffa en GMT i stål och rosé eller en submariner med den gröna ringen. Så vore intressant att höra vilken av nedan ni i forumet skulle säga ska bort.
1BA03C00-C320-4748-A1AC-E4949937EB97.jpeg
Det är inget fel att ha flera snarlika ur, om det är ett utförande man föredrar. Sen har ju inte YM något supercase utan liknar mer Daytona så helt lik GMT/Sub är den inte ändå.
Personligen skulle jag flippa OP:n och skaffa en Rootbeer, är inget fan av sub men 126711CHNR känns som en fullträff och har alltid varit svag för YM.
Smaken är dock som baken :)

Tillbaka
Topp