Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs. Är också svårt sugen på en Explorer. Lite utgifter hemma att hantera först bara, t.ex, färdigställa poolen jag håller på att bygga. Sen lutar det starkt åt en 124270.![]()
Första kronan. Äntligen!
Kör! Jag har stått i kö på en 124270 i typ 6 månader nu, men orkade inte vänta längre och la ut en köpesannons här på KS för en 114270 istället. Fick napp direkt!Najs. Är också svårt sugen på en Explorer. Lite utgifter hemma att hantera först bara, t.ex, färdigställa poolen jag håller på att bygga. Sen lutar det starkt åt en 124270.
Knep du din här på KS? Sett några fina till salu här på sistone
Riktigt fin klocka när solen står på! Tyvärr något för stor för migNu får gärna sommaren komma snart, vet någon om rubber b alt everest har släppt gummi till 226570 än?
![]()
Aldrig förstått "nya" pepsi som bara ser konstig ut med sifforna på bezelen - Batman, däremot, DET är GMT:n från sin bästa sida. Snyggt!Klockan matchas efter tröjans färg.![]()
Åh neeeeeeeeeeeejDutch sales manager visade vägen ikväll på mötet![]()
![]()
Står detta fortf fast?Watches and Wonders är 30 mars till 5 april, Rolex ska delta så det är sannolikt att de nya modellerna presenteras den 30 mars.
Watches and Wonders - Geneva 2022
The hybrid format of Watches and Wonders Geneva allows it to maintain its calendar. Eagerly awaited by both industry professionals and the general public, this major watchmaking event has been designed to adapt to the changing context by combining an actual physical salon, which respects health...www.watchesandwonders.com
Inga tecken på att mässan skulle ställas in och Rolex är en av deltagarna. Om 3 veckor öppnar denStår detta fortf fast?
Vad menar du är skillnaden på siffrorna på bezeln?Aldrig förstått "nya" pepsi som bara ser konstig ut med sifforna på bezelen - Batman, däremot, DET är GMT:n från sin bästa sida. Snyggt!
Så taggggggad!!Inga tecken på att mässan skulle ställas in och Rolex är en av deltagarna. Om 3 veckor öppnar den
![]()
Tack, ytterligare en bild som belöning.Aldrig förstått "nya" pepsi som bara ser konstig ut med sifforna på bezelen - Batman, däremot, DET är GMT:n från sin bästa sida. Snyggt!
De där tillbehören är all over the place… och ser väldigt fejk ut, ja! Fel tråd kanske.Är det bara jag eller ser detta väldigt fake ut?
![]()
De är dessutom ett år sena. Många andra kom ju förra året, fattar inte vad omega håller på med![]()
Vilken väljer ni?![]()
Tack, ytterligare en bild som belöning.![]()
![]()
Jag ska inte säga det, men Pepsi är nästan lika fantastisk som Batman.Fattade inte riktigt det där med siffrorna men kör en i liknande ljus på pepsi så kan folket jämföra(jag gillar båda)
![]()
Pepsi på oyster…. Så jäkla bra.Fattade inte riktigt det där med siffrorna men kör en i liknande ljus på pepsi så kan folket jämföra(jag gillar båda)
![]()
Tung!Min favorit-Rolex
![]()
![]()