Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 för du har hojjen på ett annat ställe än garaget!Sommarklockan kirrad
900mhe?Sommarklockan kirrad
Verkar vara mer an bara priset som ar forlorat i oversattningen nar jag laser text och tittar pa bilder/beskrivningKöp Rolex Sky-Dweller på Chrono24
Upptäck Rolex Sky-Dweller-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
???
Japp.900mhe?
ROLEX BUBBLAN HAR BRISERAT- ITS CONFIRMED!Köp Rolex Sky-Dweller på Chrono24
Upptäck Rolex Sky-Dweller-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
???
Ja den här var jäkligt mysig på läder.Är sugen på en ny tavla till min 18038. Har någon bilder på urvalet till referensnumret?
Härligt.Snorkling i Key West med suben
En vänlig påminnelse att det finns en dedikerad tråd för priser, listor etc gällande Rolex. Där är diskussionen hetNär kan man förvänta sig att dom nya modellerna kommer upp på chrono24? Jag är nyfiken på vad den gröna dj41 kommer läggas ut för. Är det någon som skrivit upp sig på en sån här?
Jag har tänkt åka till en/två AD här i Nederländerna i helgen och höra om det är möjligt att skriva upp sig på en grön DJ alt rosa OP. Får se vad dom sägerNär kan man förvänta sig att dom nya modellerna kommer upp på chrono24? Jag är nyfiken på vad den gröna dj41 kommer läggas ut för. Är det någon som skrivit upp sig på en sån här?
Verkligen en Grail-pjäs det där!
Lyssnade på något influencer i veckan som i sin podd sa att man inte skulle köpa hypen kring ”Tiffany”-blå urtavlor. Men jag diggar klockan, och tavlan
Sa denna influencer något mer matnyttigt?Lyssnade på något influencer i veckan som i sin podd sa att man inte skulle köpa hypen kring ”Tiffany”-blå urtavlor. Men jag diggar klockan, och tavlan
Det där är tavlan som sitter på platina Rolex. Förväxla den för guds skull inte med den blå så kallade ”Tiffany”.Lyssnade på något influencer i veckan som i sin podd sa att man inte skulle köpa hypen kring ”Tiffany”-blå urtavlor. Men jag diggar klockan, och tavlan
Hopplöst Nya gröna DJ vet dom fortfarande för lite om, så dom kan inte ens påbörja en väntelista.Jag har tänkt åka till en/två AD här i Nederländerna i helgen och höra om det är möjligt att skriva upp sig på en grön DJ alt rosa OP. Får se vad dom säger
Näää varför då? Riktigt grym den där juSitter och överväger om det är dags att låta denna vandra vidare... vad säger ni?
Den orimliga ökningen på den där rackaren är svår att motstå... men troligtvis ångrar man kanske att bli av med den ännu mer...Näää varför då? Riktigt grym den där ju
Om du måste sälja för att få loss pengar är det ju en sak, om inte, så tycker jag ändå behåll! Förutsatt att du gillar denDen orimliga ökningen på den där rackaren är svår att motstå... men troligtvis ångrar man kanske att bli av med den ännu mer...