Oh, grattis. Sälj den för retail till mig, så plastar jag av denGanska ny, några veckor. Har inte hunnit/orkar bry mig om att pilla av allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, grattis. Sälj den för retail till mig, så plastar jag av denGanska ny, några veckor. Har inte hunnit/orkar bry mig om att pilla av allt.
Jag har en 116234 med silvertavla, och en 126300 med blå tavla.116234 bärs lite större och känns lite klumpigare än 126234, men 126234 är bättre och snyggare på alla sätt och vis imo. Att vissa gillar dolda claspen bättre än den nya kan jag förstå, men kan inte förstå vad det är folk gillar med rälsen på tavlan
BB58 och DJ kommer du tröttna på. Exlorer 1 kommer du behållaTjena!
En head to head fråga:
Datejust 36mm vs Explorer l 36mm., vem vinner som kombinering till min BB58?
Amen to thatBB58 och DJ kommer du tröttna på. Exlorer 1 kommer du behålla
Tjena!
En head to head fråga:
Datejust 36mm vs Explorer l 36mm., vem vinner som kombinering till min BB58?
Varför har ingen berättat detta för mig?! Passerat flera BB58 och DJ… det är alltså exp 1 som gällerBB58 och DJ kommer du tröttna på. Exlorer 1 kommer du behålla
Man blir vis av erfarenhet och så lär man sig av misstagenVarför har ingen berättat detta för mig?! Passerat flera BB58 och DJ… det är alltså exp 1 som gäller
Kul!Precis lämnat AD
Bara för dig KuntaKinte….Brukar du pilla av och sedan plasta in dem igen? Med tanke på att din andra är inplastad i efterhand
Antar att det är svårt att hålla topic när man blir påkommen med att ljugaBara för dig KuntaKinte….
Ljuga om vad?Antar att det är svårt att hålla topic när man blir påkommen med att ljuga
Tonårskillar gillar mycket detaljer och bling, många killar har kanske nångång haft sin ”tjejiga” period i livet hoppas sonen gillar den! Vilken snäll förälderSonen fyllde 18 för två veckor sedan och ville ha nedanstående klocka. Klockan definierad som ”kvinnoklocka”. Lyckades hitta en till ok pris på Chrono24 så på torsdag landar den. Som vanligt med tonåringar så är det säkert mitt fel om han inte gillar den (lånad bild).
Att du brukar använda dina Daytonas avplastadeLjuga om vad?
Nu är väl det ändå du som ljuger? Den svarta var det, ett tag, men inte den vita! Den plastade jag av! Herregud KuntaKinte nu får du väl ändå besinna dig…Att du brukar använda dina Daytonas avplastade
Se där! Ett riktigt Påsk-mirakel!Nu är väl det ändå du som ljuger? Den svarta var det, ett tag, men inte den vita! Den plastade jag av! Herregud KuntaKinte nu får du väl ändå besinna dig…
Lösningen är helt enkelt två stycken DJBB58 och DJ kommer du tröttna på. Exlorer 1 kommer du behålla
Du får nog precisera vilken DJ-konfig.Går i bytestankar. Vad har vi för väntetider nu för tiden på en sub eller DJ36 eller 41?
Just det, var lite snabb på tangenterna.Du får nog precisera vilken DJ-konfig.
Och går de ens att beställa idag? Enligt min mening nej.Går i bytestankar. Vad har vi för väntetider nu för tiden på en sub eller DJ36 eller 41?
48-72timmar max. Om du ar villig att betala marknadspris ska val tillaggasGår i bytestankar. Vad har vi för väntetider nu för tiden på en sub eller DJ36 eller 41?
Beror väl på hur bra kund en Rolex AD tycker att du är. Har du inte köpt på länge så finns ju risken att det kommer ta lång tid och på en Sub är ju frågan om man ens får stå i kö ifall man inte anses vara en bra kund.Går i bytestankar. Vad har vi för väntetider nu för tiden på en sub eller DJ36 eller 41?
Och går de ens att beställa idag? Enligt min mening nej.
Datejust verkar inte vara ett problem beroende om man besöker AD. Har en polare som i mars fick önskad konfiguration på en 36mm datejust efter en månad utan tidigare köp hos denna AD i Sthlm (vitguldsring, jubilee och blå motif tavla).Beror väl på hur bra kund en Rolex AD tycker att du är. Har du inte köpt på länge så finns ju risken att det kommer ta lång tid och på en Sub är ju frågan om man ens får stå i kö ifall man inte anses vara en bra kund.
Jag far for mig att 36mm ar bra mycket lattare att "fa lov" att kopa an 41mm idag. Hursomhelst. Grattis till din kompisDatejust verkar inte vara ett problem beroende om man besöker AD. Har en polare som i mars fick önskad konfiguration på en 36mm datejust efter en månad utan tidigare köp hos denna AD i Sthlm (vitguldsring, jubilee och blå motif tavla).
Då finns det lite hopp trots allt.Datejust verkar inte vara ett problem beroende om man besöker AD. Har en polare som i mars fick önskad konfiguration på en 36mm datejust efter en månad utan tidigare köp hos denna AD i Sthlm (vitguldsring, jubilee och blå motif tavla).