Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är mer för Polar, Explorer 2 är bästa klockan imoFortfarande en så liten jämförelse av dem som jag har till hands. Vilket är coolare?
Du är uttråkad! Kommer ingen att säga något?
Ge 3 anledningar till varför Polar!Jag är mer för Polar, Explorer 2 är bästa klockan imo
Subben såklart.Fortfarande en så liten jämförelse av dem som jag har till hands. Vilket är coolare?
Nu har ju jag bara kört 5 serier för både sub och polar men, vit tavla, gmt, tunnheten konta sub. vill du ha fler så, inte lika vanlig, skönare lås på mina mindre handleder, prisvärdhetenGe 3 anledningar till varför Polar!
Bra duo! men det är nodate sub som gällerFortfarande en så liten jämförelse av dem som jag har till hands. Vilket är coolare?
Nää, bubblan ska det vara. Hallmark Rolex juBra duo! men det är nodate sub som gäller
På datejust, day-date, GMT, exp II; JANää, bubblan ska det vara. Hallmark Rolex ju
Datum är väl minst lika viktigt som tid när man dyker, eller?På datejust, day-date, GMT, exp II; JA
På sub; nej
Ja, jobbigt om det diffar på 24h när man räknar på dekompressionsstoppen bara för att man inte har datum på klockan!Datum är väl minst lika viktigt som tid när man dyker, eller?
Kul att dom går exakt likaLedsen att jag postar under inlägget, men jag ville visa er två klockor med GMT-funktionen för jämförelse.
Ja menar det, totalt livsfarligt ju!Ja, jobbigt om det diffar på 24h när man räknar på dekompressionsstoppen bara för att man inte har datum på klockan!
Väger som min Platina DD 36Avd. ”Onödigt vetande”…gränsar till..
töntigt nörderi.
Ledsen att jag postar under inlägget, men jag ville visa er två klockor med GMT-funktionen för jämförelse.
Nu jämför jag iofs med batgirl. Men det lite större caset, vit tavla och bredare länk gör att polar bärs och ser större ut. Imho.Känns polar mycket större än pepsi? På vissa bilder, framförallt rakt framifrån, ser det ut att vara stor skillnad men på vissa bilder ser den inte så mycket större ut?