Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotot är snyggare än mitt - jag är avundsjuk!
Förbannat vacker klockaNjuter av lugnet som västkusten ger.
Men din skjorta är snyggareFotot är snyggare än mitt - jag är avundsjuk!
Aftermarket?Någon som vet vad denna tavla kallas för?
Fredag er en OK dag. Ingen mail. Ingen avtaler. Kun relax.
Ja, det er en Submariner (16610LV). Tatt bort bezel og insert for å anonymisere den littHar du valt att ta bort bezeln? För det är väl en sub?
Ja, det er en Submariner (16610LV). Tatt bort bezel og insert for å anonymisere den litt
Channeling your inner Colonel KurtzFredag er en OK dag. Ingen mail. Ingen avtaler. Kun relax.
Ser faktiskt bättre ut, inga mer nakenbad nuInsert på igjen.
Grattis!Hjärtligt välkommen
Tack!Grattis!
Otroliga bilder! Mobilkamera?Aluminiuminsert er nice.
Se så mycket trevligare det blev när kläderna får vara på.Aluminiuminsert er nice.
Håller helt med, IMHO så spöar Kermit både Hulk och Cermit (aka. Starbucks), aluminium är så mycket trevligare utseendemässigt en keramiska inserts (även om de givetvis är mycket mer tåliga). Här är min Kermit (dock inte lika fin bild som de som @loevhagen tar)Aluminiuminsert er nice.
Jeg vil gjerne ha en slik insert også.Håller helt med, IMHO så spöar Kermit både Hulk och Cermit (aka. Starbucks), aluminium är så mycket trevligare utseendemässigt en keramiska inserts (även om de givetvis är mycket mer tåliga). Här är min Kermit (dock inte lika fin bild som de som @loevhagen tar)
Takk. Disse er nok tatt med Olympus MFT med 200mm f2.8 macrolinse.Otroliga bilder! Mobilkamera?