Min platina säger hej!Prøver Day-Date 36mm og 40mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min platina säger hej!Prøver Day-Date 36mm og 40mm.
Er egentlig ute etter en DD i platinum, så å få prøve 40mm i WG er så nær jeg kommer før kjøp.Min platina säger hej!
Otroliga klockor oavsett ädelmetall bara å köpEr egentlig ute etter en DD i platinum, så å få prøve 40mm i WG er så nær jeg kommer før kjøp.
Ju mer jag tittar på din klocka desto mer inser jag hur mycket jag ogillar cyclops på mina. Funderar på att ta bort.Underbart med sommar!
Jag postar den till digJag tar Milgaussen
Du får softa med ölen eller börja röka igenFör ett halvår sedan slutade jag röka och gick bara upp 5 kg. Tassarna tog också på. Vänster upp till 19,5 cm och höger upp till 20 cm. I Batman var jag tvungen att lägga till den sista länken, och med Datejust använder jag en uppknäppt Easylink. Helvete...
Tvärtom.Du får softa med ölen eller börja röka igen
Det är sommar nu – jag väljer öl.Du får softa med ölen eller börja röka igen
Tung!Salt av min samling - bekvämt, mångsidigt och väldigt punktligt. Klockan har praktiskt taget inga defekter.
På vilket sätt?
Mario är aktiv på KS med google Translate därav de eventuella missförstånden ☺Inte som i vikt utan att det är en fin klocka..
Jahaaa okej. Då klarnar det. Ville bara ge komplimangMario är aktiv på KS med google Translate därav de eventuella missförstånden ☺
Precis som du skrev. Svenskan är lika komplicerad som polska, och kunskapen om båda är svår för de flesta av oss.Mario är aktiv på KS med google Translate därav de eventuella missförstånden ☺
Tänderna på ramen är vassa - som nya.16600 v-serie 2008
Har väl inte använt den speciellt mycket.Tänderna på ramen är vassa - som nya.
16600 v-serie 2008
Den är grym! Har också haft en -08, riktigt bra och en av klockorna jag ångrar att jag inte längre har kvar