Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En favorit whisky!Välsigna dig!
Jag äger och använder för närvarande 4 klockor med 32xx urverk, två av dem är ett år eller mer och de andra två är yngre. De håller alla tiden perfekt, datumen hoppar från 4 till 7 minuter efter midnatt. De saktar ner något i slutet av kraftreserven, men det är nog normalt.Hur har tillförlitligheten varit på era Rollar med 32xx-verk? Snackas ju massor på rolexforums om hur mycket strul och garantiärenden folk råkat ut för, men här verkar det vara tyst om liknande upplevelser.
Hur har tillförlitligheten varit på era Rollar med 32xx-verk? Snackas ju massor på rolexforums om hur mycket strul och garantiärenden folk råkat ut för, men här verkar det vara tyst om liknande upplevelser.
Hur har tillförlitligheten varit på era Rollar med 32xx-verk? Snackas ju massor på rolexforums om hur mycket strul och garantiärenden folk råkat ut för, men här verkar det vara tyst om liknande upplevelser.
Riktigt bra klocka (och bild), 36 va?
Vet du när ungefär uppdateringen gjordes efter DJ41 eller har det gjorts allt efter som?32XX verken har uppdaterats sedan dom släppte DJ41.
Bla. Fler kullager i rotor.
Vet du när ungefär uppdateringen gjordes efter DJ41 eller har det gjorts allt efter som?
Och hopp, han är redan på Jubilee.
Har en 126200 från 2019 som började tappa lite väl mycket tid tidigare, var inne på garantiservice tidigare i år. Lät som att det var ett sekundhjulet skurit sig (antar att det betyder att det är slitet). Samma problem som jag läst att vissa på TRF haft. Har funkat bra hittills efter det.Hur har tillförlitligheten varit på era Rollar med 32xx-verk? Snackas ju massor på rolexforums om hur mycket strul och garantiärenden folk råkat ut för, men här verkar det vara tyst om liknande upplevelser.
Hur coolt är det att vara annorlunda.Väldigt snyggt! Även om jag personligen tycker jubilee är bättre på Batman men det är nog annorlunda när man, som du, ägt Batman sedan tidigare
Aldrig fel med jubilee (i stort sett)Ännu en spam.
Hej på er!
En sub före -00 (kan det då vara en 16610 e?) Sitter modellnamnet bakom en av ändlänkarna på dessa?
Har en bekant som har en och jag vill hävda att det är en fake som han kan elda upp.
Hur kan jag enklast identifiera denna?
Tack på förhand!
Sry glömde bifogaEn bild skulle hjälpa!