Rob 1500krNågon som vet hur mycket Kaplans och Rob tar för att ta fram ett värderingsintyg på en nyutplockad Rolex? Samt hur lång tid det tar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rob 1500krNågon som vet hur mycket Kaplans och Rob tar för att ta fram ett värderingsintyg på en nyutplockad Rolex? Samt hur lång tid det tar?
Kaplans tar 400kr + 1% av marknadsvärdet och ville behålla klockan en vecka för värdering sist jag kollade (ett halvår sen ish).
Tack! Kaplans är potentiellt mycket dyrare då. Behåller Rob också den i en vecka? Vad kollar man egentligen på en ny klocka som har all dokumentation…? Enklaste jobbet någonsin.Rob 1500kr
De kollar väl skicket på klockan och att allt är i sin ordning samt hur marknaden ser ut på den aktuella referensen…Tack! Kaplans är potentiellt mycket dyrare då. Behåller Rob också den i en vecka? Vad kollar man egentligen på en ny klocka som har all dokumentation…? Enklaste jobbet någonsin.
Jag har precis införskaffat mig en Submariner med oysterlänk och det justerbara spännet. Däremot upplever jag spännet som att det inte sitter mitt på handleden och klockan vill gärna resa på sig så att den lutar mer mot mig när jag tittar på klockan. Jag tänker att den sidan som klockan inte reser sig mot så tar jag bort en länk. Och ser till att bortre har fler länkar för att få balans. Vad säger ni som kan ?
Ta honom i kuvertet som jag och visa honom hur det dinglande armbandet ordnar sig.Jag har precis införskaffat mig en Submariner med oysterlänk och det justerbara spännet. Däremot upplever jag spännet som att det inte sitter mitt på handleden och klockan vill gärna resa på sig så att den lutar mer mot mig när jag tittar på klockan. Jag tänker att den sidan som klockan inte reser sig mot så tar jag bort en länk. Och ser till att bortre har fler länkar för att få balans. Vad säger ni som kan ?
Riktigt bra!Börjat helgen med att hämta ut en efterlängtad klockan. Sett fram emot denna väldigt mycket och varit väldigt nyfiken på hur färgen skulle upplevas i verkligheten. Så nöjd, ändrar sig otroligt mycket beroende på ljuset.
Riktigt fin, grattis!Börjat helgen med att hämta ut en efterlängtad klockan. Sett fram emot denna väldigt mycket och varit väldigt nyfiken på hur färgen skulle upplevas i verkligheten. Så nöjd, ändrar sig otroligt mycket beroende på ljuset.
Sketa snygg!!Börjat helgen med att hämta ut en efterlängtad klockan. Sett fram emot denna väldigt mycket och varit väldigt nyfiken på hur färgen skulle upplevas i verkligheten. Så nöjd, ändrar sig otroligt mycket beroende på ljuset.
Tack så hemskt mycket. En härlig klocka blev magiskt efter justering. TackKorta 1 bit från kl 6 sidan.
Jäkligt schyst! Är det 36:an eller 41:an?Börjat helgen med att hämta ut en efterlängtad klockan. Sett fram emot denna väldigt mycket och varit väldigt nyfiken på hur färgen skulle upplevas i verkligheten. Så nöjd, ändrar sig otroligt mycket beroende på ljuset.
Finnes vel bare som 41? Eller?Jäkligt schyst! Är det 36:an eller 41:an?
Hej,Jäkligt schyst! Är det 36:an eller 41:an?
Testa att "vända" på länken. Claspen blir visserligen upp och ner men funkar det så kan man ju sen vända på claspen också.Vad göra med dotterns Oyster-länk som är helt ocentrerad efter att alla justerbara länkbitar plockats av och storleken justerats till lämplig längd i spännet? Hon tycker att den är obekväm vilket jag förstår.
Du kan gå till AD och ta bort en fast länkbitVad göra med dotterns Oyster-länk som är helt ocentrerad efter att alla justerbara länkbitar plockats av och storleken justerats till lämplig längd i spännet? Hon tycker att den är obekväm vilket jag förstår.
Vad göra med dotterns Oyster-länk som är helt ocentrerad efter att alla justerbara länkbitar plockats av och storleken justerats till lämplig längd i spännet? Hon tycker att den är obekväm vilket jag förstår.