Ute på stan med mrs. idag:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan förtjänar en bättre bild!
Håller med dig helt klart den var riktigt dåligt tagen! Det ber jag om ursäkt förDen klockan förtjänar en bättre bild!
Du är ursäktad!Håller med dig helt klart den var riktigt dåligt tagen! Det ber jag om ursäkt för
Det finns en dedikerad tråd för den här typen av tankar.Andrahandspriserna på Rolex verkar ju lugna sig, men har ni märkt om det har blivit enklare att köpa nytt från AD?
Önskar att jag fastnat för en klocka som gick att köpa i butik utan massa krångel.
Nice. Tack. Ska göra ett bättre jobb med att leta genom forumen.Det finns en dedikerad tråd för den här typen av tankar.
Nice. Tack. Ska göra ett bättre jobb med att leta genom forumen.
Otroligt skick!Morgonmyz
Otroligt skick!
Jag tror på opolerad! Min 16610 är opolerad och från typ samma år skulle jag tro, med samma former.Tack! Vågar inte svära på opolerat men om någon har gjort det så har dom gjort det bra
Jag tror på opolerad! Min 16610 är opolerad och från typ samma år skulle jag tro, med samma former.
Såklart du ska bära den utan att tänka på om den är opolerad eller inte. Njut!Okej! Med den insikten hoppas jag att jag vågar bära den bara
Såklart du ska bära den utan att tänka på om den är opolerad eller inte. Njut!