• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KenKun

Patek
96E9906B-39D8-434E-9F3B-41B0F5993763.jpeg
14 cm handled? 😅

Herr Potatis

Cartier
Det är väl lugnt om det är en trasig tavla. Att däremot välja en ny tavla som avviker från hur klockan såldes är väl ajabaja under klockans fem första år.
Ingen trasig tavla, utan tänkte just om man kan byta tavla bara så. Vet om att det ej länge tillåts inom garantiperioden, men den policyn infördes väl i år? Tänkte om de gör några undantag ifall klockan är köpt innan policyn infördes. :)

Frictional

Breitling
Pledge Member
Ser att du har fått bra länkar men denna kan också vara till bra hjälp. Som föregående talare tycke jag verkligen du ska gå på skick förrän dokumentation.

Lycka till med letandet. Bjuder på en bild av min 5513.

01B77B15-0C42-4824-BB2E-969571F3B7DC.jpeg

Är det något fel på händerna eller ligger smutset på glaset?

ScubaKing

Audemars
Fattar inte grejen? Vad är det man ska "funda" för något, hans stulna klockor. Låter ju helt sjukt, klockor är ju inget man behöver för att överleva. Han får väl ta det på försäkringen.

Nu har idioten ändrat från att man ska funda hans klockor till att man ska funda hans "Studio", han fick väl lite skit av folk som undrade varför andra skulle betala hans klockor och inte han själv och hans eventuella försäkring. Skulle inte förvåna mig allt är påhittat. Riktig nolla det där...

Topp