Vad är nu detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fake news.Vad är nu detta!
En @hookVad är nu detta!
Sannerligen på tiden. Men som redan påvisats (av @hook ?) så går det ju visuellt att lösa med superjubilee från TT DJ 116***Vad är nu detta!
Är det något fel på händerna eller ligger smutset på glaset?Ser att du har fått bra länkar men denna kan också vara till bra hjälp. Som föregående talare tycke jag verkligen du ska gå på skick förrän dokumentation.
Lycka till med letandet. Bjuder på en bild av min 5513.
Rolex Submariner 5513 genom tiderna
Rolex Submariner 5513 Förord Detta är en liten summering av Rolex 5513:s utveckling genom tiderna, observera att detta ej är något facit och att årtal och serienummer är ungefärliga! Serienummerintervallerna inkluderar hela Rolex sortiment, det är alltså inte en unik serie för 5513. Jag har...klocksnack.se
De har oxiderat med åldern.Är det något fel på händerna eller ligger smutset på glaset?
Urtavlan ser ut att vara i galet bra skick iallafall.De har oxiderat med åldern.
Fattar inte grejen? Vad är det man ska "funda" för något, hans stulna klockor. Låter ju helt sjukt, klockor är ju inget man behöver för att överleva. Han får väl ta det på försäkringen.
En Jubilee tillhörande nuvarande DJ41 bör passa. Har sett foton på Jubilees som bytts från Dj (av nuvarande modell) över till OP.Är det någon som vet om det finns någon jubileelänk som passar till OP41 124300?
Fantastisk.
Ja den är verkligen bra! Den klubbas på Kaplans imorgon så det är bara att öppna plånboken haha!Fantastisk.