• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20230329_084818-01.jpeg

Om man skulle lägga vantarna på en 16710, hur ser det ut ifall man skulle vilja köpa olika bezels samt Jubilee-länk från AD? Är de restriktiva med det, eller anses de tillhöra referensen?

Om man skulle lägga vantarna på en 16710, hur ser det ut ifall man skulle vilja köpa olika bezels samt Jubilee-länk från AD? Är de restriktiva med det, eller anses de tillhöra referensen?
Var fritt fram under 2021-2022.
Både hos Bergströms, Krons & Rob E. Dock intressant att priserna skiljde sig för både länk och insert mellan AD. Inget överdrivet, men någon hundralapp åt bägge håll.

Den extra länken var rejält kostsam, så gick för en med minimal stretch på KS. Men insert var fritt fram och kostade någon tusenlapp-femtonhundra.

Är det bara min känsla eller känns det inte som att Rolex ökat tilldelningen på stålklockor nu i närtid eller efter pandemin.
Upplever betydligt fler stål Subs som tilldelas.. Men kanske bara är önsketänkande 🤣

Har någon annan gjort samma iakttagelse?

Var fritt fram under 2021-2022.
Både hos Bergströms, Krons & Rob E. Dock intressant att priserna skiljde sig för både länk och insert mellan AD. Inget överdrivet, men någon hundralapp åt bägge håll.

Den extra länken var rejält kostsam, så gick för en med minimal stretch på KS. Men insert var fritt fram och kostade någon tusenlapp-femtonhundra.
Tack! Har det skett någon ändring detta år, eller var det senast under 2021-2022 du själv var ute efter bezel/länk från AD?

Får jag fråga summan de frågade efter för en extralänk? :)

Tack! Har det skett någon ändring detta år, eller var det senast under 2021-2022 du själv var ute efter bezel/länk från AD?

Får jag fråga summan de frågade efter för en extralänk? :)
Det kan jag inte tänka mig, utgår från att det går bra att beställa i dialog med AD. Jag var själv på jakt någonstans kring 2021-2022, därav hänvisningen.

Vill minnas det som att en enklare jubilee låg runt 11-12k men är inte alls säker. Dessa frågor kan AD i regel besvara snabbt över telefon, så ring och fråga/jämför😃

Det kan jag inte tänka mig, utgår från att det går bra att beställa i dialog med AD. Jag var själv på jakt någonstans kring 2021-2022, därav hänvisningen.

Vill minnas det som att en enklare jubilee låg runt 11-12k men är inte alls säker. Dessa frågor kan AD i regel besvara snabbt över telefon, så ring och fråga/jämför😃
Tusen tack! :)

Köpte denna skönhet (114060) i förra veckan. Supernöjd. 🙂

Den är i väldigt gott skick utan dings osv.

Den är utplockad på Rob Engström 2019.
Den går ca 10 sekunder för fort per dygn.
Är det inom ramarna, eller ska man justera den?

Bilagor

• 20230324_140753.jpg
    20230324_140753.jpg
    432.3 KB · Visningar: 18
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp