Brukar inte vara så uppskattat av AD. Tror det är det dom syftar på..Ja? Det står det väl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar inte vara så uppskattat av AD. Tror det är det dom syftar på..Ja? Det står det väl
Då blir ni nog bägge ombedda att omedelbart gå därifrån.Ja det stämmer, Korrekt
Så vilken hade varit bäst?
Behöver du fråga kommer du inte få köpa en är min spontana reaktion när det kommer till dessa enhörningar.Är det någon som har koll på tilldelningen i Sverige på GMT Meteorit 126719BLRO och Daytona Meteorit 116519LN?
Kan man uppskatta en väntetid eller är det tilldelning till ett fåtal på förhand utvalda?
Vilken anses vara mest eftertraktad?
Frågar eftersom jag vill få en grov uppskattning, du har ingen gissning?Behöver du fråga kommer du inte få köpa en är min spontana reaktion när det kommer till dessa enhörningar.
Daytonan utan tvekan mer eftertraktad än GMT.
Men WG och Meteorit blir allt bra blaskigt
Hur många Daytonor och GMT med meteorittavla som samtliga svenska handlare får?Frågar eftersom jag vill få en grov uppskattning, du har ingen gissning?
Okej Daytona, ja det var min uppfattning också.
Vad tycker du meteorittavlan passar bäst i?
Utveckla gärna tack. Jag har ju pratat med personalen i butiken. Så vad är problemet menar du? Det är inte säljaren som fixar träffen i butiken. Det är jag köparen.Då blir ni nog bägge ombedda att omedelbart gå därifrån.
Ja är säljaren riktigt tjenis med butikschefen så kanske man ser mellan fingrarna.
Personligen hade det inte varit värt 15K att resa till Amsterdam. Även om klockorna varit likvärdiga vilket de inte är I ditt exempel
Nu så tramsar ju du lika mycket som Starkölskillen,Kanske ni är släkt?Utveckla gärna tack. Jag har ju pratat med personalen i butiken. Så vad är problemet menar du? Det är inte säljaren som fixar träffen i butiken. Det är jag köparen.
Du säger att klockorna inte är likvärdiga? Då gissar jag på att -2020 modellen är mer prisvärd?
Mycket trevlig tavla!!Matchande tröja idag.
Det var lite mer än jag hade gissat. Men du har kanske rätt.Hur många Daytonor och GMT med meteorittavla som samtliga svenska handlare får?
Gissar småttingarna får en av varje dvs 6 Daytonas och två GMT per år.
Nymans och RobE dubbelt.
Skulle jag få köpa en skulle det vara Daytona RG med länk,ev YG om det ska vara meteorit.
GMTn var något jag hett eftertraktade för några år sedan.
Idag...nej det finns annat roligare för de pengarna.
Och du kan säkert också ha rätt.Det var lite mer än jag hade gissat. Men du har kanske rätt.
Jag resonerar ganska lika mellan GMT och Daytona.
Tror man får ta killgissandet med en nypa salt. Dock kvarstår ju faktum att det är premium på dessa modeller och likt allt annat med premium så är tilldelningen tämligen begränsad. Utan att ha koll så tror jag att AD får in ytterst få av meteorit överlag.Det var lite mer än jag hade gissat. Men du har kanske rätt.
Jag resonerar ganska lika mellan GMT och Daytona.
Du ska inte låta dig provoceras av denna Fille. Hans spåkula är lika immig som alla andras och hans bergsäkra ”råd” är oftast sånt som plockas upp på sociala plattformar…typiska spinn…men han är ganska underhållande.…..
Har ju funnits några sådana under årenDu ska inte låta dig provoceras av denna Fille. Hans spåkula är lika immig som alla andras och hans bergsäkra ”råd” är oftast sånt som plockas upp på sociala plattformar…typiska spinn…men han är ganska underhållande.…..
Inte jättekonstigt.
Du har lyckats telefonera till både Sthlm och den ort där den Bergströmsbutik finns som du nådde fram till?
Godmorgon på dig också!Du ska inte låta dig provoceras av denna Fille. Hans spåkula är lika immig som alla andras och hans bergsäkra ”råd” är oftast sånt som plockas upp på sociala plattformar…typiska spinn…men han är ganska underhållande.…..
Har man 2.5M att lägga på leksaker,och struntar I om man backar lite så handlar man där det är tryggt&bekvämt.Jag skulle satsa allt på svart och om det skulle bli svart åkte han till Amsterdam för att hämta en klocka. Men om den var röd skulle jag ta den från en privatperson. Det finns också ett tredje alternativ - du kan satsa på grönt - noll.
*grönt (noll) - du kan inte köpa en gris i säck bara för att ett "bra pris" dök upp. Ett gammalt ordspråk säger att du först måste "köpa säljaren" och först därefter göra affären med honom. Sammanfattningsvis - du köper bara från en pålitlig källa, från en pålitlig säljare, för vid slumpmässiga tillfällen går du oftast baklänges.
Jag ska avsluta detta en gång och rakt ut; du kan räkna - räkna med dig själv.Har man 2.5M att lägga på leksaker,och struntar I om man backar lite så handlar man där det är tryggt&bekvämt.
Inte sitter man och reser två dagar för att ev spara 1500EUR.
Men alla är vi olika I Guds Gröna Hage.
Går man efter eget huvud så kan man iallafall inte skylla på någonannan om.det bär I diket.
Är det någon som har koll på tilldelningen i Sverige på GMT Meteorit 126719BLRO och Daytona Meteorit 116519LN?
Kan man uppskatta en väntetid eller är det tilldelning till ett fåtal på förhand utvalda?
Vilken anses vara mest eftertraktad?
Behöver du fråga kommer du inte få köpa en är min spontana reaktion när det kommer till dessa enhörningar.
Daytonan utan tvekan mer eftertraktad än GMT.
Men WG och Meteorit blir allt bra blaskigt
Tror man får ta killgissandet med en nypa salt. Dock kvarstår ju faktum att det är premium på dessa modeller och likt allt annat med premium så är tilldelningen tämligen begränsad. Utan att ha koll så tror jag att AD får in ytterst få av meteorit överlag.