• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_9028.JPG

Åsikter och erfarenheter av motif tavlan?

Tror ni den kommer tillverkas länge?

Tror ni man tröttnar snabbt?

Tror ni en two tone oyster och rose med slate motif tavla håller sitt värde?

Tack på förhand!

Skräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.
Ja och sen blir man snabbt fartblind och blinkar inte innan 200k plus ryker 😁
Det blir bara värre, eller bättre beroende på hur man ser på det.

Skräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.
Jag skulle säga att detta var en klockren beskrivning på alla sätt som jag känner igen bortsett champangen i mitt fall :)

Låter ju ändå gött! Själv har jag tagit beslutet i våras att köpa en. Men som alltid när man bestämt sig vill man ju slippa vänta. Hur klarar man sig bäst utan att få spader innan AD:n här av sig? 😅😅😅

Låter ju ändå gött! Själv har jag tagit beslutet i våras att köpa en. Men som alltid när man bestämt sig vill man ju slippa vänta. Hur klarar man sig bäst utan att få spader innan AD:n här av sig? 😅😅😅

Jag väntar själv på en från AD. Finns nog tyvärr inget knep för det. Kanske att uppskatta dina nuvarande klockor och vara ”nöjd” med de du har och tankesättet att du blir väldigt glad när/om de ringer!

Jag väntar själv på en från AD. Finns nog tyvärr inget knep för det. Kanske att uppskatta dina nuvarande klockor och vara ”nöjd” med de du har och tankesättet att du blir väldigt glad när/om de ringer!
Jo det är väl så! Får man fråga vilken ref du väntar på?😃 Själv ska jag lägga vantarna på en 126000, så lär väl dröja allt mellan himmel och jord 🤓

Jag väntar på en 126710BLRO
Ah va mysigt! Hoppas den dyker upp relativt snabbt för dig och grattis i förskott 😃

Väntan var inget roligt!
Hade nedräkningsapp på mobilen... så jag räknade verkligen varje dag.
Exakt 168 dagar fick jag vänta!
Förstår! Det låter ju rätt schysst ändå. Jag har ju ”panik” över att jag i värsta fall skall behövs vänta typ 2-3 år 😅

Tillbaka
Topp