Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja sen är det ju ganska mkt pengar även till listpris. Skulle plockat ut den om jag verkligen ville ha den.Hade bara plockat ut om jag vill ha den/är villig att ge den en chans. Känns det tveksamt är det nog bättre att avvakta.
Ja sen är det ju ganska mkt pengar även till listpris. Skulle plockat ut den om jag verkligen ville ha den.
Stabilt!Så här ser min kvartett ut just nu efter många, ibland märkliga och obegripliga förändringar. Jag kommer inte att förstora den, men jag kommer att byta ut den bit för bit.
Skräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.Hur kändes det när ni köpte er första Rolex?
Ja och sen blir man snabbt fartblind och blinkar inte innan 200k plus rykerSkräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.
Jag skulle säga att detta var en klockren beskrivning på alla sätt som jag känner igen bortsett champangen i mitt fallSkräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.
Jag har då inte fått någon skumpa. Här gör man skillnad på folk och folkJag skulle säga att detta var en klockren beskrivning på alla sätt som jag känner igen bortsett champangen i mitt fall
Det var inte min första "lyxklocka" men det kändes bara rätt att äntligen kunna köpa en Rolex!Hur kändes det när ni köpte er första Rolex?
Låter ju ändå gött! Själv har jag tagit beslutet i våras att köpa en. Men som alltid när man bestämt sig vill man ju slippa vänta. Hur klarar man sig bäst utan att få spader innan AD:n här av sig?Skräckblandad förtjusning. Ångest över betalningen men inte på grund ut av dålig ekonomi utan snarare att lägga så mycket pengar på något "onödigt". Däremot en trevlig upplevelse med både champange och en fantastisk klocka som man väntat på i något år.
Låter ju ändå gött! Själv har jag tagit beslutet i våras att köpa en. Men som alltid när man bestämt sig vill man ju slippa vänta. Hur klarar man sig bäst utan att få spader innan AD:n här av sig?
Jo det är väl så! Får man fråga vilken ref du väntar på? Själv ska jag lägga vantarna på en 126000, så lär väl dröja allt mellan himmel och jordJag väntar själv på en från AD. Finns nog tyvärr inget knep för det. Kanske att uppskatta dina nuvarande klockor och vara ”nöjd” med de du har och tankesättet att du blir väldigt glad när/om de ringer!
Jo det är väl så! Får man fråga vilken ref du väntar på? Själv ska jag lägga vantarna på en 126000, så lär väl dröja allt mellan himmel och jord
Jag väntar på en 126710BLRO
Väntan var inget roligt!Låter ju ändå gött! Själv har jag tagit beslutet i våras att köpa en. Men som alltid när man bestämt sig vill man ju slippa vänta. Hur klarar man sig bäst utan att få spader innan AD:n här av sig?
Väntan var inget roligt!
Hade nedräkningsapp på mobilen... så jag räknade verkligen varje dag.
Exakt 168 dagar fick jag vänta!
Ah va mysigt! Hoppas den dyker upp relativt snabbt för dig och grattis i förskottJag väntar på en 126710BLRO
Förstår! Det låter ju rätt schysst ändå. Jag har ju ”panik” över att jag i värsta fall skall behövs vänta typ 2-3 årVäntan var inget roligt!
Hade nedräkningsapp på mobilen... så jag räknade verkligen varje dag.
Exakt 168 dagar fick jag vänta!
Ah va mysigt! Hoppas den dyker upp relativt snabbt för dig och grattis i förskott
Kul för mig att jag var intresserad av en modell som kanske inte så många vill ha!Förstår! Det låter ju rätt schysst ändå. Jag har ju ”panik” över att jag i värsta fall skall behövs vänta typ 2-3 år
Ja det underlättar väl det klart! Snygg i vilket fallKul för mig att jag var intresserad av en modell som kanske inte så många vill ha!
Alla modeller är snygga... bara man hittar den som passar bäst utan att bry sig om trender eller vad andra tycker!Ja det underlättar väl det klart! Snygg i vilket fall