• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garantin går ut idag. Galet att det är fem år sedan. Betalade list typ 85k back then.

18C618B3-F0FD-4E81-A6FF-DD499FCA2092.jpeg
Riktigt trevlig, jadu det är så att man knappt refelkterar över det faktiska listpriset men tanke på vad den årsmodellen går för som begagnad oavsett kanal, 85tkr det var rätt kurs verkligen :)

Easylink är bättre.

Två argument: låset blir inte gigantiskt och du sväller/minskar inte mer än 5mm ändå.

IMG_9359.jpeg
Jag tycker snarare 5mm i easylinken är för mycket diff. Jag rör mig mellan ett steg på glidelock vilket (väl?) är 2.5mm. Så om easylink hade varit mindre så hade jag föredragit den men nuvarande föredrar jag glide.

På (nya) suben är ju låset hysteriskt stort men ska bli intressant att se hur det blir på nya Daytona på oysterflex. Ser betydligt mindre ut på bilderna iaf.

Jag tycker snarare 5mm i easylinken är för mycket diff. Jag rör mig mellan ett steg på glidelock vilket (väl?) är 2.5mm. Så om easylink hade varit mindre så hade jag föredragit den men nuvarande föredrar jag glide.

På (nya) suben är ju låset hysteriskt stort men ska bli intressant att se hur det blir på nya Daytona på oysterflex. Ser betydligt mindre ut på bilderna iaf.
Tror det är 2mm

Men you didn’t change my mind.

Tillbaka
Topp