Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Borstad lÀnk eller ljuset som spelar ett spratt?Bockar av Wales med GMT:n
![]()
![]()
Den har fÄtt lÄna lÀnken frÄn min 116610LV, mycket bÀttre!Borstad lÀnk eller ljuset som spelar ett spratt?
Verkligen, sÄ det borde varit frÄn första början! Tur enda sÀttet att fÄ tag pÄ en för mig hade varit till saftigt premium pÄ grÄ-marknanden, annars hade det bara varit att slanta upp.Den har fÄtt lÄna lÀnken frÄn min 116610LV, mycket bÀttre!![]()
Nytt tillskott som Àr hÀr för att stanna!![]()
HahahaFamous last words
Superskön!
DÄ det inte handlar om en riktigt gammal vintagemodell Àr det vÀl bara att dra till nÀrmsta AD (Nymans, Krons eller Rob E.)?Dags för service pÄ min 116610, rasslar som en gammal Seiko. NÄgon som har tips pÄ handlare runt Stockholm som Àr duktig och gör ett bra jobb.
Funderar Àven pÄ att ge den en polering men vill att den som gör det verkligen kan sitt jobb.
![]()
![]()
Jag hade gÄtt till Rob EDags för service pÄ min 116610, rasslar som en gammal Seiko. NÄgon som har tips pÄ handlare runt Stockholm som Àr duktig och gör ett bra jobb.
Funderar Àven pÄ att ge den en polering men vill att den som gör det verkligen kan sitt jobb.
![]()
![]()
Det vore intressant att se före/efter bild om du lÀmnar för polering. Jag köpte min 2018 och haft som daily sedan inköp, pÄ senare tid har jag funderat pÄ att lÀmna in för polering.Dags för service pÄ min 116610, rasslar som en gammal Seiko. NÄgon som har tips pÄ handlare runt Stockholm som Àr duktig och gör ett bra jobb.
![]()
![]()
Var gick grÀnsen förut? Vissa av de dyrare dd har jag för mig texRolex.com visar nu priserna pÄ alla modeller.
Ca 450k om jag minns rÀtt.Var gick grÀnsen förut? Vissa av de dyrare dd har jag för mig tex
DÀr har nog David71 bÀttre koll Àn mig, men jag tror att det stÀmmer bra.Var gick grÀnsen förut? Vissa av de dyrare dd har jag för mig tex
Ca 450k om jag minns rÀtt.
Jo i butiken finns oftast priset utskrivet pÄ lappen. Kanske inte sÄ du ser det i skylten men om du hÄller i klockanHar det hÀr gÀllt Àven i butik hos AD? Inte för att man sett sÄ mÄnga klockor över huvud taget framme senaste Ären.
Har för mig att jag sett en Rolex Submariner Smurf 116619 White Gold framme i monter till salu utan pris en gÄng hos Bergströms Göteborg exempelvis.
Exhibition only klockorna har som regel aldrig pris, eller!?
à rsmodell? Tappar den tid?Dags för service pÄ min 116610, rasslar som en gammal Seiko. NÄgon som har tips pÄ handlare runt Stockholm som Àr duktig och gör ett bra jobb.
![]()
![]()
Det vore intressant att se före/efter bild om du lÀmnar för polering. Jag köpte min 2018 och haft som daily sedan inköp, pÄ senare tid har jag funderat pÄ att lÀmna in för polering.
Intressant, Äterkom gÀrna med kostnadsförslaget/summan, behöver sjÀlv serva min inom kort pga 11 Är gammal.Det har du rÀtt i Snoozarn ska skippa poleringen.
Men behöver göra en service dÄ den börjat sakta sig, och man hör urverket/rotorn rasslar, vilket den gjort i nÄtt Är iaf.
MisstÀnker att det Àr dÄligt golfspel och löprundor som tagit den. Uttagen av mig 2018
Inte för att skrÀmma upp dig, men om du gÄtt med en rasslande rotor har den garanterat svarvat upp bryggorna ganska rejÀlt. LÀr bli kostsamt dÄ AD inte gör service utan att byta ut dem.Det har du rÀtt i Snoozarn ska skippa poleringen.
Men behöver göra en service dÄ den börjat sakta sig, och man hör urverket/rotorn rasslar, vilket den gjort i nÄtt Är iaf.
MisstÀnker att det Àr dÄligt golfspel och löprundor som tagit den. Uttagen av mig 2018
Jupp. Detta var nĂ€stan precis ett Ă„r sedan. Rasslig Sub LV med rotorskrapâŠ.Rob har ju dessutom höjt priset pĂ„ service sedan dessâŠ.Inte för att skrĂ€mma upp dig, men om du gĂ„tt med en rasslande rotor har den garanterat svarvat upp bryggorna ganska rejĂ€lt. LĂ€r bli kostsamt dĂ„ AD inte gör service utan att byta ut dem.
Blir spÀnnande att se kf.
Ett bra tips Ă€r att ta sin Rolex till urmakaren direkt den börjar lĂ„ta illa sĂ„ slipper man dyra kostnader och kanske klarar sig med nytt rotorlager..Jupp. Detta var nĂ€stan precis ett Ă„r sedan. Rasslig Sub LV med rotorskrapâŠ.Rob har ju dessutom höjt priset pĂ„ service sedan dessâŠ.
![]()
Bryggor Àr ganska dyra.. FrÄn Engströms för en Expl. 1Inte för att skrÀmma upp dig, men om du gÄtt med en rasslande rotor har den garanterat svarvat upp bryggorna ganska rejÀlt. LÀr bli kostsamt dÄ AD inte gör service utan att byta ut dem.
Blir spÀnnande att se kf.