Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man gör som man själv vill.Haha…har bara väntat på att nån ska upptäcka det! Yes! Jag har det tills jag bestämt mig för huruvida jag ska behålla klockor eller ej. Dumt att skaffa sig massa hairlines osv om jag bestämmer mig för att sälja tätt inpå. Fare enough? Eller är jag dömd för alltid nu på Ks??
Får man fråga vad du räknar som tätt inpå? Jäkligt fult med plast som inte passar, ska du ändå ha plast så se till att det åtminstone passar.Haha…har bara väntat på att nån ska upptäcka det! Yes! Jag har det tills jag bestämt mig för huruvida jag ska behålla klockor eller ej. Dumt att skaffa sig massa hairlines osv om jag bestämmer mig för att sälja tätt inpå. Fare enough? Eller är jag dömd för alltid nu på Ks??
Plasten som sitter på är beställd till specifik modell. Dock kan jag satt på den lite slarvigt.Får man fråga vad du räknar som tätt inpå? Jäkligt fult med plast som inte passar, ska du ändå ha plast så se till att det åtminstone passar.
Jag förstår hur du tänker!Man gör som man själv vill.
Jag hade aldrig köpte en klocka som jag är osäker på från första början.
Hade jag gjort det hade jag nog aldrig kunnat utvärdera den om den var inplastad.
Lite som att njuta av julklappen utan att öppna paketet.
Jo jag vet att det var en risk med det. En risk jag var villig att ta. Jag älskar klockor,och vill gärna dela med mig av klockor av plast och utan.Dina klockor som är köpta för dina pengar. Du gör som du vill såklart!
Men ja, man blir ganska dömd här om man har plast på klockan!
Neste klokke kan da være en MoonSwatch. Den er jo allerede i plast.
j/k
Det der er ikke så dumt. Kan bo sånn der i 1-2 år og selge leiligheten med følgende tekst: "Helt ny og ubrukt leilighet selges".
No date subSitter och funderar på vilken som blir nr 3
Vad hade ni lagt till?
No date är ständigt aktuell. Har haft två.No date sub
Alltså klockorna kommer väl plastad från Rolex till AD? Så långsökt är det ju inte.Visste inte ens att det fanns!
Hur kan man komma på och tillverka detta?
Som du ser så är det mer fokus på värdet idag. TyvärrVisste inte ens att det fanns!
Hur kan man komma på och tillverka detta?
Som du ser så är det mer fokus på värdet idag. Tyvärr
Jag hade sålt antingen sub eller gmt då de är så lika. Sedan en Daytona samt antingen datejust på jubeli eller daydate på president beroende på budget. Då har du en klocka till varje tillfälle om man nu ska hålla sig inom Rolex.Sitter och funderar på vilken som blir nr 3
Vad hade ni lagt till?
Nice Tatto
Du äger två mycket fina klockor från Rolex… det finns andra fina märke på marknaden.Intressant!
Absolut inte!Du äger två mycket fina klockor från Rolex… det finns andra fina märke på marknaden.
Att komplettera din samling med en Cartier… en JLC… eller IWC eller annat… är kanske inte fel eller?
Absolut inte!
Tänkte mer då vi var i Rolex tråden så ville jag hålla mig där. Men min radar är bredare än till Rolex.
Kanske en Explorer?Absolut inte!
Tänkte mer då vi var i Rolex tråden så ville jag hålla mig där. Men min radar är bredare än till Rolex.
Explorer har jag aldrig fastnat för direkt.Kanske en Explorer?
Explorer 1 är lite mer klassisk…
Explorer 2 är mer sporty, och ser inte så mycket ut som en Sub / GMT…
Tror att jag är för ung för en DJ… så jag kan inte rekommendera en haha
Daytona.Sitter och funderar på vilken som blir nr 3
Vad hade ni lagt till?