• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var i liknande sits förra året, lade ut en köpesannons här på KS och fick napp. Men även Kaplans brukar ha en del länkbitar i ”butiken” och de var väldigt hjälpsamma när jag frågade om de passade min länk. Så skulle börja där
Tack för tipset!
Börjar med Kaplans och ser vad det kan ge, därefter så får det bli en KÖPES-annons här på KS.

Trevlig helg!

Känner igen det resonemanget kring hur smaken justeras med tiden.
Har länge varit nyfiken på en och efter många om och men så blev det en luftkung till slut :)
Har haft den tidigare modellen innan men den senaste sitter betydligt bättre på mig.
1698253423766.jpeg
Önskar också den nya modellen, undrar om man kan byta in sin 116900? 🤔

Förtydligande: Är det någon som har en prisuppgift vad en femsiffrig Datejust utan diamanter och guld kostade i butik (AD, exklusive rabatter) under det sena 90-talet och början av 00-talet?

Hittade prislista från 2002

16200 Oyster/Jub 31.700/32.500
16220 Oyster/Jub 32.100/32.900

16234 Jub 37.900

RubberB Är det någon som vet vilket av RubberB modellerna som passar till en Rolex GMT 17000 från 1994? Eller är det någon som vill sälja ett?

Tillbaka
Topp