Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mange tak for tipset!Det har diskuterats tidigare i tråden och även här: https://klocksnack.se/threads/rolex-movement-32xx-issues.182644/
Hej
Er der nogen her der har hørt om problemer med nyere Rolex med 32XX movements?
Jfr. videoen så har nyere Rolex ofte problemer efter 1-2 år!
Snart 17 år sedan jag plockade ut denna. 16610LV 2007.
Bytar rolex eller AD rutinmässigt ut glaset på ens rolex vid service? Sett glas med S på kronan på glaset vid 6.
Vad byts ut rutinmässigt vid en service för de som vet?
Är Set något nytt påfynd? Var väl bara en krona förut?Bytar rolex eller AD rutinmässigt ut glaset på ens rolex vid service? Sett glas med S på kronan på glaset vid 6.
Vad byts ut rutinmässigt vid en service för de som vet?
Är Set något nytt påfynd? Var väl bara en krona förut?
Tvärtom. Service glas hade S i kronan tidigare. Idag samma som glaset som satt i vid köp.
Väldigt fin i solen + lite bränna
Får man fråga hur många gånger Du servat klockan ?Snart 17 år sedan jag plockade ut denna. 16610LV 2007.
Den är sparsamt använd i rotation med andra klockor och håller tiden bra fortfarande så ej servad ännu.Får man fråga hur många gånger Du servat klockan ?
Trevligaste moderna reffen helt klart!!Gillar klockor med lite färg. Här är en annan favorit.
Instämmer fullständigtÄr inget stort fan av Daytona generellt, men den där är delikat
Så ska det se ut. Ingen safe queen det där inteTrevligaste moderna reffen helt klart!!
Ser ju knappt använd ut ju! Min följeslagare ser ut att ha levt sitt liv i en grushög i jämförelse……
Spelar det någon roll vad som sjunker mest i pris? Detta är vår passion - klockor. Det handlar inte om affärer, det handlar bara om vår hobby.Vilken Rolex har haft störst fallhöjd nu som man bör köpa i slumpen i ekonomin, är det Daytona? Nu får man ju en lite äldre för ca 175'. Är väl vissa modeller man vill köpa nu när det blivit en liten prisjustering. Funderar på att byta ut min VC Overseas mot Rolex nu.
Klart forumets vackraste MillguazzzzzTrevligaste moderna reffen helt klart!!
Ser ju knappt använd ut ju! Min följeslagare ser ut att ha levt sitt liv i en grushög i jämförelse……
Börjar året med 126234 och våfflor.