Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du finns ej kvar?Finns ej kvar i någon metall.
Fick du reda på vad problemet med den?
Menar du Rolex Daytona RBOW?Hur menar du finns ej kvar?
Menar du att dem nedlagde modellen?
Dem har ej nedlagd modellen
Ja, skrev ju tydligt att det gäller Daytona regnbåge RGMenar du Rolex Daytona RBOW?
Då ska alla versioner vara discontinnued under 2023.
Ja, skrev ju tydligt att det gäller Daytona regnbåge RG
( rosé guld ). Vad jag vet officiellt nedlagd bara från stål till platinan men inte andra utanför katalog
Konstigt, förr en bekant har fått januari månadenDom är discontinued sedan förra året.
Aktuella "off-catalog" bitar idag är 126598TRU, 126599TRU samt 126576TBR.
Konstigt, förr en bekant har fått januari månaden
Det låter som att något tar i.Hallå!
Har en datejust från tidigt 70tal. En 1603.
Sekundvisaren stannar för ett kort ögonblick på två ställen, den gör det varje minut. Någon som har koll på vad det kan bero på?
Ska vara nyligen servad enligt tidigare ägare.
GMT all the way för mig när den ställs mot Sub.Sub eller GMT?
Sub eller GMT?
Sub eller GMT?
Sub om bara en! Båda 2 är ju också trevligtSub eller GMT?
Bode och hahaSub eller GMT?
Typsnittet på siffrorna är helt fel på referensnummrena. På GMT:arna i alla fall.Såg dess i annat forum?
Troll eller legit?
Coke ryktas det om varje år. Någon gång lär den väl släppas, men sker det i år?Såg dess i annat forum?
Troll eller legit?
Brukar vara fake-läckor. Men en lila Sub vore ju löjligt braSåg dess i annat forum?
Troll eller legit?
Håller med riktigt trevligt om det dök upp!Brukar vara fake-läckor. Men en lila Sub vore ju löjligt bra
Ser skit ut på bilden enligt mig.Brukar vara fake-läckor. Men en lila Sub vore ju löjligt bra