Ny gmt i stål? Svårt att se vad det är för färger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny gmt i stål? Svårt att se vad det är för färger
Svart/gråNy gmt i stål? Svårt att se vad det är för färger
varför skulle du vilja sätta en PCL-länk på en sub
Bara att hålla tummarna att det kommer mer än det där i alla fall. Tycker dock 1908 ser fet ut, men är den i Platinum gissar jag att det tar ett tag innan jag lyckas spara ihop till en.Det blir ju faktiskt bara sämre & sämre (kollar på screenshotsen eller vad det är..)
Ja man kan i alla fall skratta åt detDet är en guldtacka med ett urverk i
Ja man kan i alla fall skratta åt det
Bara hålla tummarna på annat i morgon (med väntetid på 5 år).Verkligen, vad håller dem på med egentligen?
Bada på. När man är Rolex-ägare så är man inte den som bryr sig om sånt som står ivägen för det man vill göra. Kör! Om det läcker in vatten så är det bara skicka in på service, då passar man på och etablerar lite kontakt med AD också och slänger upp att man vill ställa sig på lista på någon modell när man ändå är där. Minnet från den trevliga semestern och badturen är mer värd än en trött reparationsfaktura för lite vattenskador!Jag har precis köpt mig en Rolex Explorer 2 från 2003/4 y serien.
Senaste servicen är stämplad 2012. Klockan är öppnad och kontrollerad för ett par veckor sedan UA.
Bilden ni ser är ifrån Cannes i onsdags och jag vart sugen på ett dopp, men vart tveksam då jag hade klockan på armen.
Därför min fråga: Ville du ha badat med klockan?
och nya GMTn i stål
Riktigt tröttoch nya GMTn i stål
*ersattLe Mans Daytona discontinued....
Detta kan säkert de gamla rävarna svara bättre på, men visst känns det som det finns en trend i Rolex, som går mer ädel mindre stål. Nu är året inte över, men att de bara lansera en (?) ny sportstål är väl något form av rekord om det nu håller i sig.Vad händer med OP? Ryktats i 1,5 år att tavlan och de färgade skulle bort?
Generellt sett lite för mkt High end material och färre roliga överraskningar/ varianter (Explorer 1 vit tavla, Explorer 2 39mm )
Synd att fluted tavlorna försvinner på Datejust :/
Erkänn at du är lite sugen på guld Deepea versionenVad händer med OP? Ryktats i 1,5 år att tavlan och de färgade skulle bort?
Generellt sett lite för mkt High end material och färre roliga överraskningar varianter (Explorer 1 vit tavla, Explorer 2 39mm )
Synd att fluted tavlorna försvinner på Datejust :/
Sant iof, de kör ju lite sitt egna race med att plocka bort saker ibland (lex gula,röda OP och 41mm turkos)Detta kan säkert de gamla rävarna svara bättre på, men visst känns det som det finns en trend i Rolex, som går mer ädel mindre stål. Nu är året inte över, men att de bara lansera en (?) ny sportstål är väl något form av rekord om det nu håller i sig.
Ja!! En på vardera handled, blir lite som styrketräning på jobbet då !Erkänn at du är lite sugen på guld Deepea versionen
F ö sjukt att det nu finns 29 olika konfgurationer av Daytonan men bra beslut att de tog bort YMII. Kul även med den nya GMT'n både från Rolex och Tudor. Känns överlag som att man behöll klockorna med långa väntetider och lade till lite annat bling där efterfrågan är lägre.