• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hämtade ut den här idag. Min första Rolle med nya lådan också.
Jag har saknat DJ ett par år, så det passar ju bra med 80-års jubileum (tror jag) för modellen. Man kan ju gissa att det avspeglas i kommande veckas släpp?

IMG_9215.jpeg

Osäker på Lumen på sek visaren, känns fellagd.. men som du säger, måste nog undersökas i verklighet,.. de lyckades iaf skapa mkt ”Buzz”med detta släpp 😃
Kollar man noga så ser det ut som att lite av tavlans mönster syns igenom motvikten. Så det kan säkert till och med vara så att sekundvisaren är helt utan lume. Är inget större fan av att ha lumen där annars.

Kan bara stämma in i det sista, kommer antagligen bli ännu mer på tisdag efter att den presenterats officielt 😊

Den tavlan inget fan av :/

Explorer-siffror och Datejust med räfflad ring? Borde gått all in med sportig look eller professionell karaktär! Och länken får mig såklart tänka på Royal Oak och Nautilus. Identitetskris?

Gillar kanske klockan mer i verkligheten.

Och VERKLIGEN inget fan av namnet. Alltså visst, Sea-dweller, Sky-dweller och även också Space-dweller ur ett historiskt perspektiv, men vad ska vi erövra på LAND?

Tillbaka
Topp