• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har ni gått igenom vilka alternativ som finns på Rolex hemsida och rangordnat 3-4 som mest intressanta?
Därefter kontakta din närmaste ÅF och se vad denne har hemma för "Kläm&Känn".
Det verkar som om OP inte vill spoila överraskningen med att köpa en Rolex till sin fru. Jag hade ringt och kollat bland de närmaste AD:na vilka som har störst utbud och sedan stuckit dit och låtit frun välja. Skulle det vara så att hon vill ha en modell de inte har hemma så vet hon iaf att den kommer. Även om det inte blir direkt.

Det verkar som om OP inte vill spoila överraskningen med att köpa en Rolex till sin fru. Jag hade ringt och kollat bland de närmaste AD:na vilka som har störst utbud och sedan stuckit dit och låtit frun välja. Skulle det vara så att hon vill ha en modell de inte har hemma så vet hon iaf att den kommer. Även om det inte blir direkt.
Det är ju svårt att köpa en överraskning om man inte vet vad mottagaren gillar.

Jag tycker en diamantkrans och MOP-tavla på jubilee kan vara väldigt feminit och passande medan damen kanske gillar oyster och mer "enkelt".
TS får helt enkelt luska mer i vad damen vill ha

Det är ju svårt att köpa en överraskning om man inte vet vad mottagaren gillar.

Jag tycker en diamantkrans och MOP-tavla på jubilee kan vara väldigt feminit och passande medan damen kanske gillar oyster och mer "enkelt".
TS får helt enkelt luska mer i vad damen vill ha
Det var därför jag skrev att själva överraskningen är att hon får välja en Rolex hon gillar. Men det kräver ju att butiken de åker till har många modeller hemma. Nu vet jag vilken min fru gillar, även om hon aldrig kommer bära en klocka i sitt liv, men hade jag inte vetat så är det tillvägagångssättet jag valt.

Tillbaka
Topp