• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bjuder på en bild till
45443.jpg
 
Hej, snabb fråga till alla med Rolex.

Hur gör ni på utomlandsresor? Tar ni med er klockan, tar ni inte med något alls eller tar ni en billigare klocka?

Nyfiken då jag alltid valt att lämna min klocka hemma och tagit med något billigare varje gång jag åker någonstans, här hemma däremot bär jag den dagligen.

Nyfiken på höra era tankar kring det😊
Beror på vart man ska åka…
Paris, London, Rome, Barcelona: nope.
Asien, USA (except LA, SF, NYC), inga problem…
Hotel resorts på strandsemester, inga problem….
 

Bilagor

  • AISelect_20260625_212438_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212438_Tradera.jpg
    180.2 KB · Visningar: 1
  • AISelect_20260625_212547_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212547_Tradera.jpg
    265.1 KB · Visningar: 1
  • AISelect_20260625_212536_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212536_Tradera.jpg
    149.9 KB · Visningar: 1
  • AISelect_20260625_212526_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212526_Tradera.jpg
    289.4 KB · Visningar: 1
  • AISelect_20260625_212509_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212509_Tradera.jpg
    314.4 KB · Visningar: 1
  • AISelect_20260625_212456_Tradera.jpg
    AISelect_20260625_212456_Tradera.jpg
    210.1 KB · Visningar: 1
Inte många rätt här. Måste vara Ai bilder 😂
Hur många fel hittar ni?
Å buden är upp i 66.000kr :(
Kolla rolex loggan på claspen på en av bilderna hehe. Hur kan folk buda på ett sånt här objekt… jag har anmält annonsen. Hoppas man kan bidra till att en stackare slipper bli lurad.
 
Tillbaka
Topp