• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Grattis! Ha en underbar dag!!!
Haha ja vad tusan, tack så hemskt mycket - det värmer ett tusenårigt hjärta 😅🙏


Skall den lätta kan jag hjälpa dig ;)
Börjar inse att det var svårare än jag trodde att rensa i lådan 😬 men du har alltid första tjing 😉 de e ju senn gammart

Som sagt,ministry måndag i förkylningens/omikronens tecken!!!🤬🥶💩
image.jpg
Sablar vad snygg den där var! 😍
Krya på dig!
 

Delgada

Patek
Haha ja vad tusan, tack så hemskt mycket - det värmer ett tusenårigt hjärta 😅🙏



Börjar inse att det var svårare än jag trodde att rensa i lådan 😬 men du har alltid första tjing 😉 de e ju senn gammart


Sablar vad snygg den där var! 😍
Krya på dig!
Men grattis till att det var du som fick äran att inviga sida nr mille i tråden!🌟
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Haha ja vad tusan, tack så hemskt mycket - det värmer ett tusenårigt hjärta 😅🙏



Börjar inse att det var svårare än jag trodde att rensa i lådan 😬 men du har alltid första tjing 😉 de e ju senn gammart


Sablar vad snygg den där var! 😍
Krya på dig!
Man kanske inte ska ha ångest för man har 3 år kvar till 40 år då. 1000 år de är erfarenhet inte undra på att du är en mästermoddare
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Man kanske inte ska ha ångest för man har 3 år kvar till 40 år då. 1000 år de är erfarenhet inte undra på att du är en mästermoddare
Haha 😂😂😂 ojdå. Måste ha läst galet😁
Tack, det var väldigt kul att höra 🙂🙏 (jag trodde jag var i liknande ålder själv men ibland misstar man sig 😅 och jag tror att det var min text som var snurrig - du var uppenbarligen inte den ende som blev lurad

Men grattis till att det var du som fick äran att inviga sida nr mille i tråden!🌟
Känns inte riktigt helt förtjänt som nykomling men likväl en stor ära att få ha varit med på vägen 🙂
Stort grattis 🎂 (trodde du fyllde år först) 🤣
Haha 😂 ja det var du inte ensam om - jag måste verkligen bli bättre på att uttrycka mig tydligt
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Har holländska posten säte i Ryssland?
Edit: hur lång tid tog det att få paketet?


Har inte tur här i livet, så lär betala ändå. :)
Jag har beställt därifrån några gånger och har inte fått betala något mer - först tänkte jag nog att ”jamen Tyskland är ju i EU så det är grönt” - men när man granskar paketen man får kan det stå lite diverse om innehållet; ibland är det en servad klocka, ibland en present. Tror de lämnar rabatt med motsvarande summa på nästa köp om deras schannanigans misslyckas.

Personligen ser jag inget fel med att betala tull och moms men eftersom jag brukar ha ”tur” och få betala dubbelt ibland via exv eBay så tänker jag att det jämnar ut sig i längden.
 
Senast ändrad:
Topp