Delgada
Pandion
Fast du ska nog välja en annan minutvisare....Haha, vilken skillnad!
Men den där 420:an har ju liknande tavla och krona.. En sån mod skulle jag kunna tänka mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast du ska nog välja en annan minutvisare....Haha, vilken skillnad!
Men den där 420:an har ju liknande tavla och krona.. En sån mod skulle jag kunna tänka mig!
Fast du ska nog välja en annan minutvisare....
Va har du för lug to lug avsyånd på storingen ?Zlatoust gen2, 60mm diameter
Vostok 420
Apropå automatkaffe: från my hoods ...Själv fick jag dricka automatkaffe idag. 2 gånger! Snack om obehagliga upplevelser.
Positivt dock att jag fått tid till sjukgymnasten. Så snart kan man kanske ta sig in och ut ur en bil utan spett och spännband.
48 mm L2L är det magiska talet. Har kommit fram till exakt samma!!! Sedan om det är 34-43 brett spelar mindre roll. Smalare och bredare utmanar den inbillade manligheten bara.Ja men jävl-r, den är ju rätt stor ändå.. 62mm fixar jag inte.. Har 48mm som tak på lug2lug.
Men den är sinnessjukt snygg! Och framförallt så är den genuin och egen. Ser inte ut som något annat och aspirerar inte på att efterlikna något annat.. Cool!
F17 känner man till. Gjorde lumpen där 97.Apropå automatkaffe: från my hoods ...
48 mm L2L är det magiska talet. Har kommit fram till exakt samma!!! Sedan om det är 34-43 brett spelar mindre roll. Smalare och bredare utmanar den inbillade manligheten bara.
Apropå automatkaffe: från my hoods ...
Då vet du va du fick för kaffe nuråF17 känner man till. Gjorde lumpen där 97.
Haha, ja det ser ut så..
Men en sån mod på en 420 (och helst destro med kronan år vänster) vore grymt!
Finns de tavlorna att köpa någonstans?
Va har du för lug to lug avsyånd på storingen ?
Härlig sommarmodd på den!God kväll säger jag och min Blastok Scuba Dude
De är taket för migYnka 76mm
Är den moddad? Var kan jag köpa en? Snygg!Ny vecka - gammalt ur.
Min käre civile 350-amphibian.
Grönt, grönt, grönt …
(Men röd spets på Komandirskie-sekunden!)
Jag säger inte emot. Enda andra är om klockan blir riktigt tunn. Vympeln jag har mäter väl ca 6-7 mm och där blir det verkligen en dressare som även fungerar till en skjortfaschists måttsydda manschetter. Sitter som ett frimärke på armen. Så nätt att man inte vet om att den är där. Som när man kommer ner på gamla 30mm och mindre.Japp, jag skulle kunna dra mig så långt som att säga att alla andra mått är av fullständigt underordnad betydelse.. 45-48mm i lug2lug så funkar allt..
Är det någon idé att beställa från Ryssland, nu när läget är spänt?
Ja, va fan. Sitter här i snålblåsten med snön virvlande runt kåken och längtar till blomstertid. Då sitter det fint med lite färg.Härlig sommarmodd på den!
Är det någon idé att beställa från Ryssland, nu när läget är spänt?
Jag skulle inte tveka, det är bara att beställa på! USA och EU är lite sura på att Ryssland inte gör som de vill. Gör som resten av världen och ignorera deras skrämselpropaganda, fortsätt som vanligt
Min 193 mäter 67 mm. Bästa klockan jag köpt. Skulle lät byta bort hela samlingen mot den om jag skulle vara tvungen att göra det för att behålla den. Beställde en 192:a ikväll för att ha något riktigt stort
Jag har 4 paket på väg, någon får säga till mr P att sitta ner i båten!
Det är bara en printad tavla än så länge, skall försöka få till en i metall.
Jag säger inte emot. Enda andra är om klockan blir riktigt tunn. Vympeln jag har mäter väl ca 6-7 mm och där blir det verkligen en dressare som även fungerar till en skjortfaschists måttsydda manschetter. Sitter som ett frimärke på armen. Så nätt att man inte vet om att den är där. Som när man kommer ner på gamla 30mm och mindre.
Tror den där är helt sann. Har nämligen en god vän som jobbar där. Det blev ett jäkla liv där då det hände för ett par år sedan.Undrar om det där är sant eller om det är en "råttan i pizzan".. Har hört att samma ska ha hänt på både polisstationer och brandstationer..
Men om det är sant så är det ju rätt äckligt..
Precis! Eller så köper man kläder och skor för att man ändå har ett visst intresse (eller lurar sig själv), men aldrig har tid att bära dom.Skjortfaschist.. Underbart!
Ibland kan jag längta tillbaka till när man satt på kontor och hade vanliga kläder på sig..
Nu åker jag till jobbet klädd som en luffare och sen byter jag om till äckel-uniformen.. Och sen hem som en luffare igen.
Kommer inte ens ihåg när jag köpte kläder senast..
Nästan som den såg ut i original.Är den moddad? Var kan jag köpa en? Snygg!
Sant. Men jag lutar åt 48Alla siffror....
Jag har för mig att vi ändå var överens om att 42 var svaret på universums gåta.