• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Mysigt med kopiss o skit på klockan
DSC_0923.JPG
 

Utvisaren

Patek
Göra mig av med grejer.. herre, tror jag på det själv? 😅

Millenniet randas alltså. Jag har ju inte varit här sedan begynnelsen, eller för den delen ens nästan så länge. Men fylls det jämnt så bör det ju lämpligen firas. Och hur firar man bättre den här tråden än med en 059 på dykarmocka?

Ha en fint dag!

19D977D0-0815-452D-AFAC-1EAD1C2231F4.jpeg
FYLLER DU ÅR? STORT GRATTIS... 😂 😂 😂
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Själv fick jag dricka automatkaffe idag. 2 gånger! Snack om obehagliga upplevelser.

Positivt dock att jag fått tid till sjukgymnasten. Så snart kan man kanske ta sig in och ut ur en bil utan spett och spännband. 🤔
Åh fy fan de var klart värre...
@Delgada kan nog få dej på fötter igen utan spett o spännband. Ska o köra ett kvällspass nu. Blir framsida lår och Zlatoust är med. Blidde ingen ryssträning imorse
 

Utvisaren

Patek
Åh fy fan de var klart värre...
@Delgada kan nog få dej på fötter igen utan spett o spännband. Ska o köra ett kvällspass nu. Blir framsida lår och Zlatoust är med. Blidde ingen ryssträning imorse
Vågen säjer att min inkonvalesens har kostat mig 2 kilo. Har svårt att tro att fetthalten skulle understiga vispgrädde, så är det är väl 2 kg muskler som man tappat sedan jul när man fick lägga ner träningen? Positivt är ju att magmuskeln verkar frodas i alla fall. Stor och alldeles hård! Perfekt som groggbricka! 😁 :banghead: Bara att konstatera att operation julegris har tagit en annan vändning.
 
Vågen säjer att min inkonvalesens har kostat mig 2 kilo. Har svårt att tro att fetthalten skulle understiga vispgrädde, så är det är väl 2 kg muskler som man tappat sedan jul när man fick lägga ner träningen? Positivt är ju att magmuskeln verkar frodas i alla fall. Stor och alldeles hård! Perfekt som groggbricka! 😁 :banghead: Bara att konstatera att operation julegris har tagit en annan vändning.

Följ detta kostschema fram till sommaren så kommer du att vara deffad:

Frukost:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Ingen sylt eller annat trams i gröten. Stabbig havregrynsgröt bara!)

Lunch:
Det du brukar äta men bara 3/4 så stora portioner som du brukar ta.

Middag:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Nej ingen sylt nu heller!)

Blir du hungrig däremellan så äter du lite Keso eller en banan.

Godis, bakverk och annat är nästintill uteslutet. Tänk; en kanelbulle varannan vecka..

Följ det där så kommer du att bygga både karaktär, hårt pannben och kropp!
Jag har provat, -det är inte kul men när man väl vant sig så är det inte så farligt..
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Följ detta kostschema fram till sommaren så kommer du att vara deffad:

Frukost:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Ingen sylt eller annat trams i gröten. Stabbig havregrynsgröt bara!)

Lunch:
Det du brukar äta men bara 3/4 så stora portioner som du brukar ta.

Middag:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Nej ingen sylt nu heller!)

Blir du hungrig däremellan så äter du lite Keso eller en banan.

Godis, bakverk och annat är nästintill uteslutet. Tänk; en kanelbulle varannan vecka..

Följ det där så kommer du att bygga både karaktär, hårt pannben och kropp!
Jag har provat, -det är inte kul men när man väl vant sig så är det inte så farligt..

Låter som en meny tagen från det forna GULAG.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Följ detta kostschema fram till sommaren så kommer du att vara deffad:

Frukost:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Ingen sylt eller annat trams i gröten. Stabbig havregrynsgröt bara!)

Lunch:
Det du brukar äta men bara 3/4 så stora portioner som du brukar ta.

Middag:
Havregrynsgröt och två kokta ägg.
(Nej ingen sylt nu heller!)

Blir du hungrig däremellan så äter du lite Keso eller en banan.

Godis, bakverk och annat är nästintill uteslutet. Tänk; en kanelbulle varannan vecka..

Följ det där så kommer du att bygga både karaktär, hårt pannben och kropp!
Jag har provat, -det är inte kul men när man väl vant sig så är det inte så farligt..
Så jäkla olika de kan vara
Själv har jag svårt att bygga utan att äta som en gris. Äter 5300kcal fördelat på 6 mål för att ens se lite rysk ut.
Äter dock inge godis,chips eller annat skräp
Dags för dusch klocka av vill inte ha blött natoband
DSC_0928.JPG
 
Låter som en meny tagen från det forna GULAG.

Ska man vara fin får man lida pin..!

Apropå gröt:
När jag var liten så hade pappa en kollega som var uppväxt på barnhem. Han berättade en gång att de alltid fick gröt till frukost. Åt de inte upp allt så stektes resterna av gröten till lunch. Åt de inte upp allt då heller så stektes/värmdes det igen till middag. Så fortsatte det och inte förrän all gröt var uppäten så fick de ny gröt...

Hårda tider!
 
Så jäkla olika de kan vara
Själv har jag svårt att bygga utan att äta som en gris. Äter 5300kcal fördelat på 6 mål för att ens se lite rysk ut.
Äter dock inge godis,chips eller annat skräp
Dags för dusch klocka av vill inte ha blött natoband
DSC_0928.JPG

Tänkte att han inte ville bygga utan bli av med den där magen han skrev om.. 😆

Grym klocka! ☝️ Önskar att den fanns i typ 43mm. Vad är det för lug2lug på din 46:a?
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Tänkte att han inte ville bygga utan bli av med den där magen han skrev om.. 😆

Grym klocka! ☝️ Önskar att den fanns i typ 43mm. Vad är det för lug2lug på din 46:a?
Mätte de till ca 62 mm
För att du ska få nåt att jämföra med tog jag min sniper som du också har så du får en uppfattning.
Tycker inte den är överjävligt stor. Skulle kunna sälja alla mina ryska klockor och bara spara denna så bra är den
DSC_0930.JPG
DSC_0931.JPG

. Titan gör sitt också den blir aldrig tung på nåt vis
 
Senast ändrad:
Mätte de till ca 62 mm
För att du ska få nåt att jämföra med tog jag min sniper som du också har så du får en uppfattning.
Tycker inte den är överjävligt stor. Skulle kunna sälja alla mina ryska klockor och bara spara denna så bra är den
DSC_0930.JPG
DSC_0931.JPG

. Titan gör sitt också den blir aldrig tung på nåt vis

Ja men jävl-r, den är ju rätt stor ändå.. 62mm fixar jag inte.. Har 48mm som tak på lug2lug.
Men den är sinnessjukt snygg! Och framförallt så är den genuin och egen. Ser inte ut som något annat och aspirerar inte på att efterlikna något annat.. Cool! 👌
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Ja men jävl-r, den är ju rätt stor ändå.. 62mm fixar jag inte.. Har 48mm som tak på lug2lug.
Men den är sinnessjukt snygg! Och framförallt så är den genuin och egen. Ser inte ut som något annat och aspirerar inte på att efterlikna något annat.. Cool! 👌
Ja rätt lång spännvidd bara fråga @Rikala och @branting va deras mäter lug2lug, kanske inte är nån skillnad på de hållet?
Ja den är grym och gillar verkligen hur lättavläst den är, ser ut som ett instrument i en cockpit. Lumen är ochså väldans bra
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Topp