Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite reversokänsla över den. Eller ja... något sånt.Påminner en hel del om Zvezda.
Tack, den härrör från franska Lip och modellen T18 från 30-talet. Min sovjetiska tolkning är från 50-talet och är frukten från ett samarbete där Lip fick ekonomiskt stöd från sovjet. Om du är intresserad finns det mer att läsa om du söker på Zvezda i denna tråd.Fin den där!
Dagens!
Har plågat den fete drulen jag fått som kostym att bära runt på.
Fina! Skicka gärna PM till mig på va du letar efter! Har bra tillgång med ryska klockor här i polen!Trevlig klocka!
Har själv sneglat på någon liknande fast med annan tavla.
Här är ett par liknande quartz:ar jag har.
Inser att jag borde ställa om tiden på en av dem...
Ryggen börjar bli mer normal. Bara de nedersta diskarna kvar men vardagslivet fungerar ju igen. Fysiskt då. Kommentaren om den mentala kapaciteten undanbedes vänligen men vulgärt.Bra jobbat! Du lär haft den justaste gymklockan på jobbet!
Ryggen börjar bli mer normal. Bara de nedersta diskarna kvar men vardagslivet fungerar ju igen. Fysiskt då. Kommentaren om den mentala kapaciteten undanbedes vänligen men vulgärt.
Tack och lov är cykling en materialsport. Du behöver bara rätt hoj.Vet hur det känns, har problem jag med (med ryggen).
Någon gång skall det väl bli "normalt" igen... Saknar allra mest och träningscykla.
Fina! Skicka gärna PM till mig på va du letar efter! Har bra tillgång med ryska klockor här i polen!
OtroligtTack för erbjudandet, jag har 2660 lots på min wishlist på Meshok, jag kan dra över den så kan du börja handla
Fyrkantiga komandirskin hade man kunnat leva med.Tack för erbjudandet, jag har 2660 lots på min wishlist på Meshok, jag kan dra över den så kan du börja handla
Otroligt
Här är en av posterna han nämnde, brodern.Fin den där!
Hittade denna i en låda på loppis, är det någon som vet vad som står på tavlan?
fullt fungerande och bra tidshållning
Snyggt! Har du ett passande band för mig får du gärna hojta till!Det där är en Zvezda!
Egentligen en dammodell, men det spelar ju ingen roll.
Min säger hej, skall köpa nytt band till den, kanske ett bund.
ZvezdaHittade denna i en låda på loppis, är det någon som vet vad som står på tavlan?
Snyggt! Har du ett passande band för mig får du gärna hojta till!
Det behöver jag säkert snart! Ska hem och kolla!Självklart!
Skulle du behöva någon reservdel har så har jag en bunt...
Du ser, även du har ju en Zvezda!Hittade denna i en låda på loppis, är det någon som vet vad som står på tavlan?
Fler kommer för eller senareDu ser, även du har ju en Zvezda!
Man märker direkt att du har helt rätt inställning. Varmt välkommen!Fler kommer för eller senare
Tackartackar! Generellt är ryska klockor väldigt kul med massa variationer på tavlor och boetter vilket gör det så enkelt att fastna! Och så blir man inte fattig direkt på detMan märker direkt att du har helt rätt inställning. Varmt välkommen!