Utvisaren
Diamant
Svetsa. Det är en klocka från IF metall.Hittade denna i en låda på loppis, är det någon som vet vad som står på tavlan?
fullt fungerande och bra tidshållning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svetsa. Det är en klocka från IF metall.Hittade denna i en låda på loppis, är det någon som vet vad som står på tavlan?
fullt fungerande och bra tidshållning
Aha. Med backhoppning från Garmish Partenkirschen?Bytte till något större nu!
Orkar inte byta datum så jag lever i den 1e idag
Svetsa. Det är en klocka från IF metall.
Den vita tunnan är i alla fall vårmoddad. I maj kan man väl börja sommarmodda klockorna...
Ahh!du kör med gen 3 på falkland!Här försoves icke.
Reveljen gick i vanlig ordning 04.55 för att fysisk fostran kunna genomföras innan förvärvsarbetet.
Nytränad; stilla veckan; och dymmelsonsdag - med en NVCh-Gen3:a på Falklands-strap = LIVET LEKER!
Här försoves icke.
Reveljen gick i vanlig ordning 04.55 för att fysisk fostran kunna genomföras innan förvärvsarbetet.
Nytränad; stilla veckan; och dymmelsonsdag - med en NVCh-Gen3:a på Falklands-strap = LIVET LEKER!
Har fått paket men har inte en aning om vad det kan vara. Kanske mekarkuddarna äntligen kommer? UZ är det Uzbekistan eller? Kan ju vara en klocka kanske?
Hysteriskt oklart!
@nbla
Hepp!!!
Det var en klocka!!!
W00T the fudge???Jaha, det här har kommit idag. Tror jag vet vilken klocka det passar på, får testa lite senare...
W00T the fudge???
Är det T-Rex-skinn???
Herre min gud va tidigt! Fast som soldat är du väl van... Själv är jag trött i en vecka efter att ha gått upp innan kl 6.
Eller har de gjort handväska av min gamla franskalärare "Draken"?W00T the fudge???
Är det T-Rex-skinn???
Vad i hela friden?!
Någon somm sett en sådan här boett? Franken?
Jag önskar er en trivsam afton.
Godzillan??????Draken/T-Rexen är på plats!
Helt galet band!
Godzillan??????
TESTA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
Tyvärr är den alldeles för smal, får byta boett i så fall!
attans!Hepp!!!
Det var en klocka!!!