Utvisaren
Diamant
Ölands södra udde. Ottenby fågelstation. Men det är mest Södermalms-scouter i nya knäförstärkta byxor och välputsade loafers att titta på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många gånger måste bössan skjutas in? Eller har du 20 bössor?Vilken härlig dag,nöjd med inskjutning
och så sista skottet med kall pipaså nu får påsk kärringar och akta sig!
Och naturen är inte pjåkig heller!
Hehe!inte riktigt så många men ett par och när man byter sikte eller grov rengjör pipa så måste man vara säker på att den pangar där den ska.Hur många gånger måste bössan skjutas in? Eller har du 20 bössor?
Aha. Och din ammunitionslåda är som en aladdinbox?Hehe!inte riktigt så många men ett par och när man byter sikte eller grov rengjör pipa så måste man vara säker på att den pangar där den ska.
Eller om man byter jakt ammo så är det samma visa med.(och så är det kul att panga med)
Jag misstänker att det sistnämnda är den huvudsakliga orsaken, men resten är bra svepskäl att använda gentemot en frågande omgivning...?Hehe!inte riktigt så många men ett par och när man byter sikte eller grov rengjör pipa så måste man vara säker på att den pangar där den ska.
Eller om man byter jakt ammo så är det samma visa med.(och så är det kul att panga med)
Tur vi inte spelade "Sänka skepp" också.... med ryssklocka på handleden.....Har just förlorat mot dottern först i Chicago och därefter i luffarschack. Den intellektuella spänsten är ifrågasatt...
Så vi tar ett klockbyte. Det är ju en dag imorgon också...
Oh nej!ammunition är så jädra olika i olika bössor och det gäller från luftpangar till stora kalibrar,så ja jag har en stor box gott& blandat!!Aha. Och din ammunitionslåda är som en aladdinbox?
Tack för förklaring. Trodde inte det var någon större skillnad utan att det var standardiserat.
Avslöjad!Jag misstänker att det sistnämnda är den huvudsakliga orsaken, men resten är bra svepskäl att använda gentemot en frågande omgivning...?
God påskafton.
Tur vi inte spelade "Sänka skepp" också.... med ryssklocka på handleden.....
Nej!! Det är en "Special Underwater Operation"Hehe. Nej, du har inte lyckats sänka mitt skepp, det råkade bara börja brinna o sjönk av sig själv...
Ja det är en zakaz komandirskie handjagad 2414 verk med ett kult strapp så lätt 200:-Nån som kan säga om den här är värd ca 200 kr ... kan tänka mig att delar till ryska klockor kan va knivigt. ser ut att kunna stå 17 juveler på framsidan. fräsigt band. ska man slå ? https://www.tradera.com/item/190307/536744711/raketa-vintage-mekanisk-klocka
Fan va coolt, den ser rätt så fräsch ut, trots patinan. hmm ska jag hugga, jag tror det ... får försöka vara sniken och vänta tills ett par minuter innan avslutJa det är en zakaz komandirskie handjagad 2414 verk med ett kult strapp så lätt 200:-
Tvingad att spela BINGOLOTTO!!!snälla skjut mig någon!
Jag är lycklig jag som glömt att köpa TV.Tvingad att spela BINGOLOTTO!!!snälla skjut mig någon!
En del är kloka människor!Jag är lycklig jag som glömt att köpa TV.
God kväll medmänniskor.
Nej!! Det är en "Special Underwater Operation"
@hepanter hjälper våra vänner i öst!Ah, ja just det!
Ah, ja just det!
Man får nog ta det för vad det är från båda sidor. Får man en halvsanning från endera sidan så skall man nog vara nöjd. Tror man får lägga det åt sidan och se på möjliga utfall och fundera på vad som är bäst och försöka stödja det alternativet. Jag kan tycka det är märkligt att man inte redan diskuterar mer hur vi skall kunna minska vår förbrukning och ev exportera energi så att andra länder kan kapa delar av sitt beroende av rysk gas/olja. Sänk temperaturen en grad så hade vi hela Ungerns beroende avklarat läste jag någonstans. En ny oljekris så att säga.Haha, vem har gjort den där ukrainska propagandabilden? Är Zelenskij på fyllan nu igen?? Det är ju inte ens "Moskva" på bilden, utan ett landstigningsfartyg av "Ropucha klass", vilka inte har sjunkit. Hittills.
Slava Ukraini och nej till krig, men jag börjar bli less på deras BS.
Haha, vem har gjort den där ukrainska propagandabilden? Är Zelenskij på fyllan nu igen?? Det är ju inte ens "Moskva" på bilden, utan ett landstigningsfartyg av "Ropucha klass", vilka inte har sjunkit. Hittills.
Slava Ukraini och nej till krig, men jag börjar bli less på deras BS.