Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får nog ta det för vad det är från båda sidor. Får man en halvsanning från endera sidan så skall man nog vara nöjd. Tror man får lägga det åt sidan och se på möjliga utfall och fundera på vad som är bäst och försöka stödja det alternativet. Jag kan tycka det är märkligt att man inte redan diskuterar mer hur vi skall kunna minska vår förbrukning och ev exportera energi så att andra länder kan kapa delar av sitt beroende av rysk gas/olja. Sänk temperaturen en grad så hade vi hela Ungerns beroende avklarat läste jag någonstans. En ny oljekris så att säga.
En balja kaffe på det.
Inte var dag man ser en 3017 med "Poljot" i kyrilliska bokstäver till salu...
Vem säljer o var?
Bra där kompis. Man får inte slarva med inskjutkingen .Långhelg med underbart väder!
Idag var det målskytte med 22an!vilket väder!Bra där kompis. Man får inte slarva med inskjutkingen .
No shit. Dubbla mot de som normalt redan är överprisade 100%. För en textrad.Top Received-Полёт STRELA Chronograph-Calibre 3017 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Top Received-Полёт STRELA Chronograph-Calibre 3017 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Högt pris!!
Men om man slarvar så måste man ju skjuta in den igen?Bra där kompis. Man får inte slarva med inskjutkingen .
Det har du ju så rätt i, då måste man skjuta in den igen, och igen, och igen. Och det är ju kul, och därför bra!Men om man slarvar så måste man ju skjuta in den igen?
Någon som handlat på vostok-watches24.com nyligen?
Får man prylarna eller är det problematiskt med leveranser därifrån nu??
Fast dom verkar ju gå någon omväg med PostNL enl. infon på deras hemsida?Nog rätt kört...
PostNord Sverige
Spåra brev och paket eller använd dig av PostNords andra tjänster och verktyg för att skicka och ta emot din post.www.postnord.se
Tror du inte PostNL har antagit samma hållning som PostNord?Fast dom verkar ju gå någon omväg med PostNL enl. infon på deras hemsida?
Jo det kan man tycka men infon på deras sida är ju från 2022-04-15 och där står det bara att fraktkostnaden har ökats av ryskaposten, så det verkar ju vara "business as usual" i övrigt..Tror du inte PostNL har antagit samma hållning som PostNord?
Vilken underbar sommarmodd!! Högsta betyg på den.
Dricker bärs och låtsats som att jag inte måste åka till jobbet imorgon. Skål!
Första arbetsdagen i veckan är ändå s**t, så man kan lika gärna kröka till det dan innan. Bra initiativ!
Dricker bärs och låtsats som att jag inte måste åka till jobbet imorgon. Skål!
No shit. Dubbla mot de som normalt redan är överprisade 100%. För en textrad.
Jag tycker de är undervärderade om de går för 5-6 balalajkor. En kyrillisk 3017 borde åtminstone kosta 12 - 14.000 kr, och det är ju småpengar jämfört med klockor som har en liten silvrig krona på urtavlan... de om några är totalt överprisade.
Nej, de borde kosta max 1000:- , Iallafall för mig. För dig får de gärna kosta 14k
Roleg?Jag tycker de är undervärderade om de går för 5-6 balalajkor. En kyrillisk 3017 borde åtminstone kosta 12 - 14.000 kr, och det är ju småpengar jämfört med klockor som har en liten silvrig krona på urtavlan... de om några är totalt överprisade.
Okeah.Jahapp, grabbar och andra, vilken / vilka ryska klockor vill ni lägga till i samlingen under 2022?
En ny Raketa vill jag ha!!