Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit kul med en bild på urverket, men det fick man inte...God morgon!
Någon som är sugen på en fake Vostok för 500:-?
In och buda eller anmäl!!!
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Спасибо и тебе того же!
Доброе утра, всем!
Min Raketa UFO (OS 1980) tycka ta vägen via Kiev. Undrar om det går flyg eller om transporten kommer att ske på annat sätt från Kiev.
Hade varit kul med en bild på urverket, men det fick man inte...
Ännu ett liggunderlag!Доброе утро, спутники вечности! Надеюсь, у вас был хороший валборг!
Jag har en som befinner sig där jag med så dom kanske samåker därifrånMin Raketa UFO (OS 1980) tycka ta vägen via Kiev. Undrar om det går flyg eller om transporten kommer att ske på annat sätt från Kiev.
ZLN Tongji med verkring i äkta plast..Antagligen såhär...
Jag har en som befinner sig där jag med så dom kanske samåker därifrån
Den kommer få det bra hos dej @DelgadaDet kom ett paket från min gode vän och allas vår favoritbonde @hepanter .❤
Jag ska försöka ge klockan en värdig tillvaro. Jag kommer inte kunna ge ett så spännande liv den hade förut med kalvförlösningar och färder med muskelmaskiner av märket John Deere.
Men jag erbjuder ett mockaband och ska ordna med en spabehanbling för glaset.
Tack @hepanter .
Jag är fortfarande mäkta imponerad av att postgången ens fungerar i Ukraina trots att det är krig... Postnord fungerar ju inte ens i fredstidTvå dagar från Vinnytsia till Kiev?! Jäklar. Min Edox har hittills rest 9 dagar mellan två städer i Kalifornien, 14 dagar i Danmark och är nu i händerna hos Postnord sedan i fredags...
ZLN Tongji med verkring i äkta plast..
Det här är ganska spännande faktiskt.. Vilka fler ryska klockmärken har det gjorts kopior på tro?
Jag tror jag sett någon Raketa men kan minnas fel??
ZLN Tongji med verkring i äkta plast..
Det här är ganska spännande faktiskt.. Vilka fler ryska klockmärken har det gjorts kopior på tro?
Jag tror jag sett någon Raketa men kan minnas fel??
Det är faktiskt kul att det ändå är ett mekaniskt verk i klockan.
Jag skulle vilja ha en kopia bara för o se vad det är för skit...
Slava fake...
God morgon på er vänner. Denna dag tas an i sällskap av Slava (äkta, inte kopia) Fridge.
Ang status för paket på väg från Ukraina (tre st i mitt fall) så är samtliga fortfarande kvar i Kiev.
Inte alls omöjligt. En teori är att paketen fraktas via bil till Polen för fortsatt transport därifrån. I vanliga fall har mina paket oftast gått med flyg till typ Estland och sedan vidare till Sverige och omsorgsfull fortsatt hantering av PN. Skall oavsett bli intressant att följa.Kan tänkas att de samlar ihop massa paket och skickar alla på en gång.
Lär ju vara lite speciellt med post under krig...
Inte alls omöjligt. En teori är att paketen fraktas via bil till Polen för fortsatt transport därifrån. I vanliga fall har mina paket oftast gått med flyg till typ Estland och sedan vidare till Sverige och omsorgsfull fortsatt hantering av PN. Skall oavsett bli intressant att följa.