Mm, vore ju trevligt med en Vostok...
Ja, eller kanske 100st
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm, vore ju trevligt med en Vostok...
Ja, eller kanske 100st
Ska du rensa i gömmorna?
Har haft mina två zlatousts i två månader nu. Nästan bara använt den stora. Ligger nu nedbäddad med lunginflammation och feberfunderar. Kom att fundera på varför de inte hade/har sekundvisare. Själv gillar jag att den saknar sekundvisare. Ger ett lugnt intryck utan. Har dock missat att den stannat några gånger när jag glömt att dra upp den. Känns ganska opraktiskt att sakna sekundvisare med tanke på det militära ursprunget. Särskilt när den ska användas under vatten. Hittar inte heller någon bra förklaring på nätet. Någon här som sitter på fakta eller en bra killgissning?
Nix! Aldrig sålt en klocka i hela mitt liv...
Ha ha, jag trodde att det var en gammal bild från i januari!Mina oljestickor vart ju försvunna. Beställde nya och en oljekopp med, och sedan hittade jag mina gamla stickor och blev sur. Sedan kom jag att tänka på något annat. Och har gott om andra klockor så prio på att skruva ihop sjönk drastiskt.
Bilden tog jag alltså för 10 minuter sen... inget har hänt
Förståeligt. De gamla snajpersen är ju iskalla så jag förstår inte hur jag tänkt. Eller om jag ens har tänkt. Hoppas på det sistnämnda.Ha ha
Ha ha, jag trodde att det var en gammal bild från i januari!
Jag har sålt 4 klockor totalt. Traumatiserande. Se upp!
Nu vill jag ha en Vostok scuba dude no date, svart urtavla med arabiska siffror. Nä, okej, jag kräver en! Behöver den för att bli påmind om ryssarnas genialiska sätt att producera något billigt som dessutom är revolutionerande, robust och ack så otroligt charmerande!
Hmm, när jag tänker efter har jag faktiskt heller aldrig sålt någon klocka. Däremot tycks jag ha köpt en och annan...Nix! Aldrig sålt en klocka i hela mitt liv...
Hmm, när jag tänker efter har jag faktiskt heller aldrig sålt någon klocka. Däremot tycks jag ha köpt en och annan...
Bra mottagninng?Goood morgon ruskies!
Det är OK, nästan iafall. Jag vaknade med en japan på armen i morse, men kom sedan på bättre tankarBra mottagninng?
Jag kommer fuska idag med en swissare.
Det är OK, nästan iafall. Jag vaknade med en japan på armen i morse, men kom sedan på bättre tankar
Jag kör lite Tonneau-torsdag som omväxling.
Ha ha! Ja, jag ber även om ursäkt för det mediokra skicket på en del av mina klockor. Lovar skärpning!Aha! Sådant är ju jobbigt!
Som vanligt med många av dina klockor i löjligt dåligt skick!!!
OT-Kaffeskål i alla fall.Det är OK, nästan iafall. Jag vaknade med en japan på armen i morse, men kom sedan på bättre tankar
Ja, det är ett himla oskick här i tråden ibland.Ha ha! Ja, jag ber även om ursäkt för det mediokra skicket på en del av mina klockor. Lovar skärpning!
Visst är de underbara! Sitter verkligen som ett frimärke på armen. En personlig favorit bland ryssuren.Planeringsinternat på slott.
Då tar man på sig det finaste man har!
Visst är de underbara! Sitter verkligen som ett frimärke på armen. En personlig favorit bland ryssuren.
Hm. Din är i bättre skick än min.