Det tycker jag absolut att du skall göra!Det här är en sån klocka man blir glad av:
Man kanske borde skaffa en till i annan färg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag absolut att du skall göra!Det här är en sån klocka man blir glad av:
Man kanske borde skaffa en till i annan färg?
Snööö!!!Här blev det soffhäng då det snöar ute..
Här blev det soffhäng då det snöar ute..
Ja jag skrapade rutan i morse med så det är inte riktigt sommar värme här än..Snö?? Sibirien???
Ja jag skrapade rutan i morse med så det är inte riktigt sommar värme här än..
Burr!nä inte vår direkt här heller men utan snö iaf!Ja jag skrapade rutan i morse med så det är inte riktigt sommar värme här än..
Funderar på om denna finingen ska få stanna eller vandra vidare!
Chaika!nu blir jag lite avis.får kontra med en slava med fel datum!Dagens fyrkantiga...
Chaika!nu blir jag lite avis.får kontra med en slava med fel datum!
Tack!ja den är mysig men tyvär i lite sisådär skick.Och jag är avundsjuk på din asymmetriska Slava
Men med den där på armen finns inga mörka moln på himlen!!!Morn!
Den utlovade frukosten är sen.
Inget kaffe har man fått.
Humöret är verkligen på topp.
Nästan så stiliga att jag måste skaffa en eller två...Dagens fyrkantiga...
Magic!Polywatch fungerar!
Jag ser på bilden att det finns lite kvar mellan 1 och 2 men det var inte synbart IRL. Jag är helt nöjd så länge, det blir väl fler repor så då får jag ta det då.