Tror för övrigt att det är dags för lite bild-spam. Avsändes idag från Misterhults skärgård.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisk skärgård!
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
![OK hand :ok_hand: 👌](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png)
Edit: Sverige är ett fantastiskt land!
![OK hand :ok_hand: 👌](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png)
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror för övrigt att det är dags för lite bild-spam. Avsändes idag från Misterhults skärgård.
![]()
![]()
![]()
![]()
Var hittade du den?eller budar du på den kanske?
![]()
Hmm! Här är ju delar från en av forumet Relojes Especiales klockor med..
![]()
Ligger på min wishlist på Meranom. Väntar bara på att Putin skall sluta kriga!
Fan vad vackertTror för övrigt att det är dags för lite bild-spam. Avsändes idag från Misterhults skärgård.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäklar vad läcker!!
![]()
Jag har aldrig sett den där tavlan i den där färgen så den där är nog ovanlig... Troligen såld redan då jag hittade bilden på ett annat forumSynd bara att sprickorna verkar vara i glaset och inte på tavlan. Undrar om denna ligger på min wishlist...
Kiss.. ja, jag ett gammalt Kiss-fan...Eller som alla rockband med sin "sista" turné... AC/DC , Rolling Stones etc....
"Har för många kronografer..."Lutar åt en dress watch / kostymklocka. Har för många kronografer redan..![]()
"Har för många kronografer..."![]()
Jag är nog uppe i 19 tror jag och det finns fler på önskelistan...Hahaha, "tror" jag har 9 just nu...Men har ett par på listan redan...
![]()
Jag är nog uppe i 19 tror jag och det finns fler på önskelistan...![]()
Kiss.. ja, jag ett gammalt Kiss-fan...![]()
Jag är nog uppe i 19 tror jag och det finns fler på önskelistan...![]()
8 ryssar / sovjeter. 9 när min ljusa 3017 blir klar. Ultra deluxe russofil...![]()
![]()
Jag tipsade dig om en film här ju
Jag tipsade dig om en film här ju
![]()
Hmm! Jag tror jag har fått skolyp eller någon annan smittsam sjukdom så jag blir nog hemma tyvärr...Misstänkte det starkt...
Tog en selfie häromdagen när jag övade lite, så du är välkommen om du vill se en film ihop
![]()
Vad säger ni gubbar, skall vi ta på oss våra klockor och köra ett pass korgboll ikväll?! Jag är grym på skjuta straffar!
![]()
Vad säger ni gubbar, skall vi ta på oss våra klockor och köra ett pass korgboll ikväll?! Jag är grym på skjuta straffar!
![]()
29!!Gubbar? Jag är 29![]()
![]()
29!!Fan jag har kalsonger som är äldre än dig
![]()
Kör, bara kör!!!Jag funderar på att bygga en "Pamfibia".
Skulle det blir konstigt med förgyllda paddlar och förgylld spänn ring i glaset istället för de silverfärgade som används original?