Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det som när man söker bara på "roll" så får man inte upp nån deodorant. Man måste söka "roll on".Bra tips!
Fick lite skumma träffar på mina söksträngar "watch nice silicone cheap"
Jag tycker att flamingo-bandet rockar den där klockan. Sjukt cool kombo Det är så fel på den att det blev rättFlamingokostymen på!
Bättre. Men... bra? Nja. Inte nöjd.
Ukrainska Paratroopern har färg nog för att klara Leningradbandet. Den blev ok.
Är det som när man söker bara på "roll" så får man inte upp nån deodorant. Man måste söka "roll on".
Så sök på "strap on" så får du nog fina träffar.
Jo. Hårdkokta paratroopers och så lite... rajtan tajtan. Det är en rolig kontrast i det hela. Det är en klar förbättring. Men svårt att lyfta en fesig tavla. Tror ännu på en röd ton mest. Risken är ku att bandet blir huvudattraktionen istället för klockan. Vitt?Jag tycker nog för första gången att flamingo-bandet rockar den där klockan. Sjukt cool kombo Det är så fel på den att det blev rätt
Inga färgrollers? Rollerblades? Rolling stones?Ok, om du säger så...
Inga färgrollers? Rollerblades? Rolling stones?
Leverans från Cheapestnatostraps precis, så vackert! 19mm var lite väl tight på denna, men fungerade!
Det där bandet såg lite spännande ut.. Hur är "läderflärpen" som håller fast klockan fäst i själva bandet?Den här får sitta på idag, till min förvåning går den fortfarande, trots att den först inte ville starta...
På det nya bundet! @Johanaxe66, kom över till den mörka sidan. Vi har både bund o kakor!!!
Det där bandet såg lite spännande ut.. Hur är "läderflärpen" som håller fast klockan fäst i själva bandet?
Aha!! Tack!!
Var faktiskt hemma hos rikala häromdan på kafferep, det var trevligt.
HUR tänker man på Postnord?
Paketavin OCH påminnelsen utskrivna och postade samtidigt. Och anländer samna dag.
Oavsett om det är varannan dag... de bör väl ändå ha mer än 2 dagar innan de sänder en påminnelse?Kanske har med varannandagsutlämning och göra? Kanske inte hunnit uppdatera sina system att klara av det än?!
Btw, med qr-koden ovan kan jag skicka tillbaka ditt paket till avsändaren!
Du bör också kolla din brevlåda idag
Okynnessäkrat bilden nu.Kanske har med varannandagsutlämning och göra? Kanske inte hunnit uppdatera sina system att klara av det än?!
Btw, med qr-koden ovan kan jag skicka tillbaka ditt paket till avsändaren!
Du bör också kolla din brevlåda idag
No pings gonna stop me now! Hit från 80 talet typ.
Tack @Rikala ! Utan din hjälp hade tiden stått stilla. Eh. Ja. Tack!
Men du håller stilen i alla fall. Gillar verkligen hur de lägger till det lilla extra. Istället för att bara ha streckindex eller vanligt typsnitt så lägger de in ett som är lite konst i sig självt.Svensk sjukvård?!!väntetider innan och vid utsatt tid!!
Okynnessäkrat bilden nu.
Svensk sjukvård?!!väntetider innan och vid utsatt tid!!
Hmm, låt mig fundera ett tag... nej... jag tror faktiskt inte det.Den här får sitta på idag, till min förvåning går den fortfarande, trots att den först inte ville starta...
På det nya bundet! @Johanaxe66, kom över till den mörka sidan. Vi har både bund o kakor!!!
Men du håller stilen i alla fall. Gillar verkligen hur de lägger till det lilla extra. Istället för att bara ha streckindex eller vanligt typsnitt så lägger de in ett som är lite konst i sig självt.
Tack!ja 12an är ganska skön faktiskt.Du har iallafall bra sällskap!!! Riktigt fin klocka det där!!!