• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Flamingokostymen på!
Bättre. Men... bra? Nja. Inte nöjd.

20220803_105451.jpg


Ukrainska Paratroopern har färg nog för att klara Leningradbandet. Den blev ok.

20220803_105455.jpg
 

Utvisaren

Patek
Jag tycker nog för första gången att flamingo-bandet rockar den där klockan. Sjukt cool kombo 😍 Det är så fel på den att det blev rätt 👍
Jo. Hårdkokta paratroopers och så lite... rajtan tajtan. Det är en rolig kontrast i det hela. Det är en klar förbättring. Men svårt att lyfta en fesig tavla. Tror ännu på en röd ton mest. Risken är ku att bandet blir huvudattraktionen istället för klockan. Vitt?
 

Rikala

Patek
2-Faktor
HUR tänker man på Postnord?
Paketavin OCH påminnelsen utskrivna och postade samtidigt. Och anländer samna dag.


Kanske har med varannandagsutlämning och göra? Kanske inte hunnit uppdatera sina system att klara av det än?! 😂

Btw, med qr-koden ovan kan jag skicka tillbaka ditt paket till avsändaren! 😉😇

Du bör också kolla din brevlåda idag 😃
 

Utvisaren

Patek
Kanske har med varannandagsutlämning och göra? Kanske inte hunnit uppdatera sina system att klara av det än?! 😂

Btw, med qr-koden ovan kan jag skicka tillbaka ditt paket till avsändaren! 😉😇

Du bör också kolla din brevlåda idag 😃
Oavsett om det är varannan dag... de bör väl ändå ha mer än 2 dagar innan de sänder en påminnelse? 🤔
 
  • Like
Reactions: Beo

Beo

Patek
2-Faktor
Topp