Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Jag har sett DIO live typ 99 i Solnahallen tror det var Manowar och nått mer band som turnerade tillsammans. Fan vad gammal man ärHOLY DIVER!
Jag såg Scorpions på Nobelhallen slutet 80 med Joan Jett som förbandHaha. Jag har sett DIO live typ 99 i Solnahallen tror det var Manowar och nått mer band som turnerade tillsammans. Fan vad gammal man är![]()
Själv såg jag Iron Maiden, med Paul DiAnno på sång (!) 1981 på Göta Lejon.Jag såg Scorpions på Nobelhallen slutet 80 med Joan Jett som förband!vem är gammlast?
![]()
Men alltså... har du inte nog med att reprera ryssar???Tror den här har potential... tog en fikapaus tidigare och rengjorde boetten lite.
![]()
Riktigt så gammlast är jag inteJag såg Scorpions på Nobelhallen slutet 80 med Joan Jett som förband!vem är gammlast?
![]()
Slänger in en bild på köksklockorna.Riktigt så gammlast är jag inte. Såg Black Sabbath i Arcushallen 95 och jag hade affischen från konserten uppsatt i pojkrummet.
![]()
Sambon har sett dem live, men inte jag. Störigt? Inte farligt va.Riktigt så gammlast är jag inte. Såg Black Sabbath i Arcushallen 95 och jag hade affischen från konserten uppsatt i pojkrummet.
![]()
Fina bilder!Ja, visst var det
Tog ju en bild på dig och din bror! Här är den!
![]()
Kul att du även visade upp dina finaste klockor under besöket, här är de foton jag tog av dem... roligt att få se lite annat än ryska ur!
![]()
![]()
![]()
Kom gärna på besök igen![]()
Gubbe kan du vara självHaha. Jag har sett DIO live typ 99 i Solnahallen tror det var Manowar och nått mer band som turnerade tillsammans. Fan vad gammal man är![]()
Nu är vi där igen.. "Mr fotfetish"Gubbe kan du vara själv
![]()
Gubbar är vi allihopa oavsett ålderGubbe kan du vara själv
![]()
Men alltså... har du inte nog med att reprera ryssar???
Slänger in en bild på köksklockorna.
![]()
Det är väl så att man kan tajma maten, en för varje kastrullJo, man kan tro det, men hittade massa kul. Dock är det inga vidare verk i de senaste klockorna, allihop är enklare urverk förutom en av dem...
Har suttit med Ruhla:n ovan, ångrar mig nästan! Lätt o skruva isär, svårare och få ihop! Pin-leveler strulade en del, så även o få dit alla kugghjul! Nu fungerar inte spärren för huvudflädern
Tavlan är av plast!!!
Riktig kvalitet i östtyskland!!!
Hänger på väggen i köket?!![]()
Gubbe kan du vara själv
![]()
Gubbar är vi allihopa oavsett ålder
![]()
Haft en mindre trevlig förmiddag hos en hostande tandläkare, och en väldigt trevlig eftermiddag vid havet med familjen.
Jag tror att jag äntligen vid 30 års ålder förstår tjusningen med böcker. Eller så är det en fas..
![]()
OCH JAG SOM HAR ALLA ALBUMEN PÅ MP3!!!!jag är ju nästan lead gubbe juJapp! Jag o mina polare kallade varandra gubbar redan i övre tonåren, men då är jag från gbg-området där alla är goa gubbar
Jag får ta o lysdna lite på Manowar, vet knappt om jag gjort det!
Blir sugen på o koppla in lp-spelaren igen...
Äntligen gubbe?!![]()
Men alltså... har du inte nog med att reprera ryssar???
Är du urmakare i grunden eller bara autistisk?Får svara med lite mögel... Sorry for OT.
Ligger lite delvis påbörjade projekt, har en del andra med i lådor som saknar delar eller något annat fel (förutom några kassar med blandat skräp som kanske funkar)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så här ser iallafall Ruhla:n ut i delar!
![]()
Gör har vi pin-levern. Inte en enda juvel någonstans!
![]()
Roliga detaljer
![]()
![]()
Väldigt få delar i urverket. Tror det är ett UMF 24-24 eller 24-32 eller 24-42, har inte riktigt koll (än) på vad som skiljer.
Är inte alla vi som håller på med det här mer eller mindre autistisk?Är du urmakare i grunden eller bara autistisk?![]()
Man kan väl säga att de hänger i köket i alla fallJo, man kan tro det, men hittade massa kul. Dock är det inga vidare verk i de senaste klockorna, allihop är enklare urverk förutom en av dem...
Har suttit med Ruhla:n ovan, ångrar mig nästan! Lätt o skruva isär, svårare och få ihop! Pin-leveler strulade en del, så även o få dit alla kugghjul! Nu fungerar inte spärren för huvudflädern
Tavlan är av plast!!!
Riktig kvalitet i östtyskland!!!
Hänger på väggen i köket?!![]()
har du mekat några AS1130? Det är ett verk jag skulle vilja kunna.Får svara med lite mögel... Sorry for OT.
Ligger lite delvis påbörjade projekt, har en del andra med i lådor som saknar delar eller något annat fel (förutom några kassar med blandat skräp som kanske funkar)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roliga detaljer
![]()
![]()
Väldigt få delar i urverket. Tror det är ett UMF 24-24 eller 24-32 eller 24-42, har inte riktigt koll (än) på vad som skiljer.
Alltså gubbe är en mental ålder. När man nått punkten att man struntar helt i vad alla andra tycker. Är min lilla spaning.OCH JAG SOM HAR ALLA ALBUMEN PÅ MP3!!!!jag är ju nästan lead gubbe ju!
Jag har lp med ifall det undras.
![]()
Får se..Japp! Jag o mina polare kallade varandra gubbar redan i övre tonåren, men då är jag från gbg-området där alla är goa gubbar
Jag får ta o lysdna lite på Manowar, vet knappt om jag gjort det!
Blir sugen på o koppla in lp-spelaren igen...
Äntligen gubbe?!![]()
Är du urmakare i grunden eller bara autistisk?![]()
Är inte alla vi som håller på med det här mer eller mindre autistisk?![]()
Men Ruhla gjorde väl DDR attackdykarnas ur om jag inte minns fel. Kanske Vostok kvaliet i dem i alla fall?Får svara med lite mögel... Sorry for OT.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roliga detaljer
![]()
![]()