Vostok
Guld
Det finns undantag i lumen men det är andra saker som ser galet ut med oftastMan ser dem lätt på den skumma gröna lumen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns undantag i lumen men det är andra saker som ser galet ut med oftastMan ser dem lätt på den skumma gröna lumen...
Bärsmöka? Pax för att inte sitta i den stridsvagnenDet finns undantag i lumen men det är andra saker som ser galet ut med oftast
![]()
![]()
![]()
Har hitills bestämt mig för 4 ryssar.
Scuba dude (äger)
Zissou (på,g)
Segel båt i ministry
Desert shield
Men har faktiskt 6 platser i min vostok tillägnade klocklåda
Pamphibia står väl som en kandidat
Jag har egentligen bestämt mig för en viking begraving där de skickar ut mig på båt och skjuter eld pilar. Men den där skulle kunna bli en schysst open casket! Inte helt fel att begravas med alla dinkor som de gamla faraoerna!Varför kämpa emot? Den här lådan är väl mer lagom stor om man bara skall ha några få ryssar?
![]()
Va var det jag sa, jag skulle ju beställa en zissou via en vän i israel.
Det var dock strul med hans paypal, så han skulle lösa det, har inte hört av han på ett par veckor. Blir såklart otålig o idag beställer jag en via usa för dubbla priset.
Strax efter skriver han "tja ledsen vart mycket studier, skulle jag beställa klockan"![]()
Javisst han kan göra detHan beställer säkert direkt från Ryssland? F*n, man borde flytta till den fria världen...
Det är ju en fördel, sen att halva världen anser att du ockuperar palestiniernas land, och grannländerna raketbeskjuter dig konstant osv är ju ett minusHan beställer säkert direkt från Ryssland? F*n, man borde flytta till den fria världen...
Helt ok Komandirskie, är det nos?Något att ha? Jag vet inte, kanske lätt att någon hör missat med den titeln
![]()
Godmorgon.
![]()
![]()
Alltså livet tar en inte bara på sängkanten. Utan även "i trappen, i hissen, i hallen".Va var det jag sa, jag skulle ju beställa en zissou via en vän i israel.
Det var dock strul med hans paypal, så han skulle lösa det, har inte hört av han på ett par veckor. Blir såklart otålig o idag beställer jag en via usa för dubbla priset.
Strax efter skriver han "tja ledsen vart mycket studier, skulle jag beställa klockan"![]()
Å kniiiiip!Kör samma färgtema, på gymmet.
Testar en ny maskin, tränar rumpan. Ingen bekväm maskin...
![]()
Å kniiiiip!
Alltså den där klockan är fin!
En lektion i hur motsatsfärger verkar och lyfter varandra! Snyggt!
Morning! Typ.
Får nog byta band på denna. Den blir så blek. Rött eller svart som i vridringen tänker jag.
![]()
Vit/röd klassiker idag
![]()
Finns på Wish, massa roliga gummin där!Snyggt! Vill se mer av bandet!
Nu vet jag. Ett flamingoband. INGET KAN GÅ FEL!Blir nog bra, eller kite mer vågat med blå/lila? Eller kanske grönt/turkos?
![]()
Gummi, sillisar, kalla det vad du vill men vi vet alla vad det handlar om
Befriande med lite trams som nästan når upp till navelhöjd. Fn vad tråkigt på jobbet man har...Gummi, sillisar, kalla det vad du vill men vi vet alla vad det handlar om![]()
Trams och trams, faktum är att du får massa bra träffar på Wish när du söker på Rubber watch band och Silicone watch bandBefriande med lite trams som nästan når upp till navelhöjd. Fn vad tråkigt på jobbet man har...![]()
Bra tips!Trams och trams, faktum är att du får massa bra träffar på Wish när du söker på Rubber watch band och Silicone watch band![]()
Ja man får vara liiiite mer specifikBra tips!
Fick lite skumma träffar på mina söksträngar "watch nice silicone cheap"![]()
![]()