Utvisaren
Diamant
Kall slinka? Nej tack jag föredrar ca 37 grader.Nej, inte skattesmitar Shakira…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kall slinka? Nej tack jag föredrar ca 37 grader.Nej, inte skattesmitar Shakira…
Ser fn knapot 2 meter nu. Bröl.Faktiskt en god öl! Brukar köpa när jag ser den.
Den är mycket bra men det var ju tyskar som var med och byggde fabriken och så kastades de ut när den var klar om jag inte har fel?!Faktiskt en god öl! Brukar köpa när jag ser den.
Alltid ein dusk med i spelet. Keiser Souce!Den är mycket bra men det var ju tyskar som var med och byggde fabriken och så kastades de ut när den var klar om jag inte har fel?!
Såg en rejäl tusk i norgeAlltid ein dusk med i spelet. Keiser Souce!
Det var en stor PangSåg en rejäl tusk i norge
38 cm. Och nej ingen sån film...
4 pjöser skjöt halvvägs till Danmark och så ett batteri i norra Dk. Minor i mitten. Perkel.
28 flak 88 som skydd. Dang...
Eldröret 110 ton...
Den är i posten!Misstänkte det. Skulle kumna söga att jag gjort detsamma, mest chips, öl och glass dock som hjälpt vikten på travet under semestern.
Wow, du tar i så du blir alldeles blå i ansiktet, boy I am impressed!
Trådens enda?
Ah, hittat någon klocka än eller sitter du bara o dreglar
Whisky in the jsr på svensks!Får väl göra lite smygreklam jag med då för några arbetskompisar som ett tillägg i karaoken
Zandt är kung. På LP? Javisst.Vilda western här ikväll, här är mer min typ av jam.
Waiting around to die ...Vilda western här ikväll, här är mer min typ av jam.
Underbart! Här är en tavla jag målat av hanZandt är kung. På LP? Javisst.
O lungs,nothing..Waiting around to die ...
Bland det hårdaste som skrivits om du frågar mig. Galet bra låt.
Wont you lend you lungs to me, mine are collapsing... är med på LP ovan. Bra skit som de säger...O lungs,nothing..
Wow. I min tänkta mancave haren sådan en plats. Gör du fler köper jag gärna eller kastar klockor på dig.Underbart! Här är en tavla jag målat av han
Ammunitionenvägde 800 kg ex drivladdning.Det var en stor Pang
Det går att ordna, ska vi förhandla priset nu eller får jag en bättre deal efter ytterligare 3 pilsner?Wow. I min tänkta mancave haren sådan en plats. Gör du fler köper jag gärna eller kastar klockor på dig.
Fatta att en sådan skulle jag kunna ge i 40 elker 50 årspresent till hur många som helst.Underbart! Här är en tavla jag målat av han
Pm ett pris så tar vi det därifrån.Det går att ordna, ska vi förhandla priset nu eller får jag en bättre deal efter ytterligare 3 pilsner?
Många håller Willy Nelson högt med all ära. Men Zandt. Husgud inom country.Det går att ordna, ska vi förhandla priset nu eller får jag en bättre deal efter ytterligare 3 pilsner?
Javisst han är nästintill den enda jag lyssnar på inom country, behövs liksom inget annat, inget toppar endå.Många håller Willy Nelson högt med all ära. Men Zandt. Husgud inom country.
Va fn din kusin?Här kommer ett alster från min kusin med
Hash gubbjävel...Fatta att en sådan skulle jag kunna ge i 40 elker 50 årspresent till hur många som helst.