"Ukrainska frimärken på Frimärkssnack?"
Iallafall avbildat ett ryskt skepp . Skeppsnack.se?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Ukrainska frimärken på Frimärkssnack?"
Nu lämnar jag bygget. Borde för övrigt vara obligatoriskt för varje arbetsplats att ha fanor, kanoner och div gamla vapen som prydnader i lokalerna. Varför är det inte något politiskt parti som driver den frågan? Inte heller frågan att ryska klockor bör vara en del av den obligatoriska klädkoden inom statsförvaltningen (gärna inom alla yrken, men låt oss nu börja småskaligt och inte få storhetsvansinne). Dags för oss att bilda ett parti inför nästa val?
Japp, det är ju dumt att fara iväg som en rysk raket runt månen …När manär som mest stressad tilljobbet säger kattan stopp. Varva ner. Var här och nu.
Ingen urverksbild??Lagom lång bom
Det där ser ju inte bra ut, mässingförgiftning och halvsidesamputation i värsta fallGissa den ryska klockan som saknas i bilden?
Har du balanserat grogglaset där hela semestern? Respekt.Gissa den ryska klockan som saknas i bilden?
Gillar att du behöll den där läckra kombonVi glider i något bekvämare.
Tja. Har inget bättre/inte orkat fundera på den. Tavlan är så blek att jag snarast tänker ett svart och rött nato. Skarpare kontrast. Kan också blir att tavlan dör helt. Eller får jag hitta något band i liknande halvfesiga kulörer.... Nån dag...Gillar att du behöll den där läckra kombon
Behåll den som den är ett tag till iaf. Grymt läcker och oväntad komboTja. Har inget bättre/inte orkat fundera på den. Tavlan är så blek att jag snarast tänker ett svart och rött nato. Skarpare kontrast. Kan också blir att tavlan dör helt. Eller får jag hitta något band i liknande halvfesiga kulörer.... Nån dag...
För övrigt skönt att se någon mer här med lite lagom ungdomlig hårväxt på armarna (låter bättre än klen eller omanlig hårväxt). Låt oss skapa en undergrupp, ”Ryska klockor på KS, för oss lite mindre håriga”. Vad säger du?Vi glider i något bekvämare.
Förundras varje gång jag ser dina vita band Mina skulle vara sådär vita och snygga max 3 sekunder. Om jag bara lyckades att behålla dem vita under bytet skulle kräva en medalj. Riktigt snyggt hur som helstGod kväll medresenärer...
För övrigt skönt att se någon mer här med lite lagom ungdomlig hårväxt på armarna (låter bättre än klen eller omanlig hårväxt). Låt oss skapa en undergrupp, ”Ryska klockor på KS, för oss lite mindre håriga”. Vad säger du?
För övrigt skönt att se någon mer här med lite lagom ungdomlig hårväxt på armarna (låter bättre än klen eller omanlig hårväxt). Låt oss skapa en undergrupp, ”Ryska klockor på KS, för oss lite mindre håriga”. Vad säger du?
Tackar.❤ Passar på att använda vita band så länge min pigmenteting tillåter. Det blir inte lika snyggt då skinnet har exakt samma kulör. Och då jag även trots mina 56 år har en lägre hårväxt på armarna än en genomsnittlig tjej på högstadiet...Förundras varje gång jag ser dina vita band Mina skulle vara sådär vita och snygga max 3 sekunder. Om jag bara lyckades att behålla dem vita under bytet skulle kräva en medalj. Riktigt snyggt hur som helst
Ingen urverksbild??
Härligt att se en ”utklarande” förklaring där man varken sett eller förstår något av de tre orden …
Slava-verk från 1936-37?Varning: porr!
Alltså, det här är sant: kom på en dag att var f-n har allt det här håret som syns på armarna kommit ifrån, likaså rynkorna i pannan! Skulle f-sen köpt en trisslott den dan.
Dessutom växer både näshår och öronhår vilt!
Det var bättre förr, när man var mindre hårig, hade en bra rygg och ingen nedrans bilring runt magen.
Skall "snart" också gå och kolla våde hörsel o syn.
Till råge på allt har jag idag fått en stor spruta i axeln, förhoppningsvis är den snart bättre
MEN! Jag har aldrig ägt så många snygga, roliga & coola bundband som nuförtiden, så egentligen har jag det väldigt bra!!!!!!
Nån sån där stam med renskjutare. Två stenkast från Bastuträsk eller så?Härligt att se en ”utklarande” förklaring där man varken sett eller förstår något av de tre orden …
-svartfolk
-kvulmsjön
-klomellien
Slava-verk från 1936-37?
Ingen aning.
Är den inte stämplad 1941?!