• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Lagom lång bom 😀
77372128.0.jpg
 

branting

Cartier
B53E3E73-6B10-4793-8352-AC40D4DFEA37.jpeg
EB325192-47AF-45A8-A828-252CF6BB3BC7.jpeg

Nu lämnar jag bygget. Borde för övrigt vara obligatoriskt för varje arbetsplats att ha fanor, kanoner och div gamla vapen som prydnader i lokalerna. Varför är det inte något politiskt parti som driver den frågan? Inte heller frågan att ryska klockor bör vara en del av den obligatoriska klädkoden inom statsförvaltningen (gärna inom alla yrken, men låt oss nu börja småskaligt och inte få storhetsvansinne). Dags för oss att bilda ett parti inför nästa val? 🤔
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
B53E3E73-6B10-4793-8352-AC40D4DFEA37.jpeg
EB325192-47AF-45A8-A828-252CF6BB3BC7.jpeg

Nu lämnar jag bygget. Borde för övrigt vara obligatoriskt för varje arbetsplats att ha fanor, kanoner och div gamla vapen som prydnader i lokalerna. Varför är det inte något politiskt parti som driver den frågan? Inte heller frågan att ryska klockor bör vara en del av den obligatoriska klädkoden inom statsförvaltningen (gärna inom alla yrken, men låt oss nu börja småskaligt och inte få storhetsvansinne). Dags för oss att bilda ett parti inför nästa val? 🤔

Sverige skulle behöva ett seriöst alternativ.
 

Delgada

Patek
För övrigt skönt att se någon mer här med lite lagom ungdomlig hårväxt på armarna (låter bättre än klen eller omanlig hårväxt). Låt oss skapa en undergrupp, ”Ryska klockor på KS, för oss lite mindre håriga”. Vad säger du?

959B0FA0-CC38-4E73-B639-08B44C34D6FE.jpeg

Förundras varje gång jag ser dina vita band 😳 Mina skulle vara sådär vita och snygga max 3 sekunder. Om jag bara lyckades att behålla dem vita under bytet skulle kräva en medalj. Riktigt snyggt hur som helst 🙂
Tackar.❤ Passar på att använda vita band så länge min pigmenteting tillåter. Det blir inte lika snyggt då skinnet har exakt samma kulör. Och då jag även trots mina 56 år har en lägre hårväxt på armarna än en genomsnittlig tjej på högstadiet...
20220818_200339.jpg
20220818_200325.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor

Varning: porr!
77372128.3.jpg

77372128.6.jpg
77372128.4.jpg

77372128.2.jpg


För övrigt skönt att se någon mer här med lite lagom ungdomlig hårväxt på armarna (låter bättre än klen eller omanlig hårväxt). Låt oss skapa en undergrupp, ”Ryska klockor på KS, för oss lite mindre håriga”. Vad säger du?

959B0FA0-CC38-4E73-B639-08B44C34D6FE.jpeg

Alltså, det här är sant: kom på en dag att var f-n har allt det här håret som syns på armarna kommit ifrån, likaså rynkorna i pannan! Skulle f-sen köpt en trisslott den dan.
Dessutom växer både näshår och öronhår vilt!

Det var bättre förr, när man var mindre hårig, hade en bra rygg och ingen nedrans bilring runt magen. 🥸

Skall "snart" också gå och kolla våde hörsel o syn.

Till råge på allt har jag idag fått en stor spruta i axeln, förhoppningsvis är den snart bättre 😇

MEN! Jag har aldrig ägt så många snygga, roliga & coola bundband som nuförtiden, så egentligen har jag det väldigt bra!!!!!! 😇
 

MAz_666

Rolex
Varning: porr!
77372128.3.jpg

77372128.6.jpg
77372128.4.jpg

77372128.2.jpg




Alltså, det här är sant: kom på en dag att var f-n har allt det här håret som syns på armarna kommit ifrån, likaså rynkorna i pannan! Skulle f-sen köpt en trisslott den dan.
Dessutom växer både näshår och öronhår vilt!

Det var bättre förr, när man var mindre hårig, hade en bra rygg och ingen nedrans bilring runt magen. 🥸

Skall "snart" också gå och kolla våde hörsel o syn.

Till råge på allt har jag idag fått en stor spruta i axeln, förhoppningsvis är den snart bättre 😇

MEN! Jag har aldrig ägt så många snygga, roliga & coola bundband som nuförtiden, så egentligen har jag det väldigt bra!!!!!! 😇
Slava-verk från 1936-37?
 
Topp