• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Ackee

Panerai
2-Faktor
Screenshot_20220825-144931_Gallery.jpg
 

Utvisaren

Patek
Ikväll blir det dubbelmacka!
Moskva både på tröja och klocka.
2414, går inte, byter ej datum. Slut på batteriet...

20220825_175650.jpg
20220825_175448.jpg
Fyren, är det bara en genereisk eller är det någon från typ Sevastopol??? 🤔

Google... den ser ju inte så randig ut om vi säger så men annars kanske?

Skall ligga på västra Krim.

Tarkhankut Lighthouse???​


1661449780515.png
 
Senast ändrad:

URsinne

Audemars
2-Faktor
Ett nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.

(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering:oops:)

Vostok2w.jpg
 
Senast ändrad:

Rikala

Patek
2-Faktor
Ett nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.

(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering:oops:)

Vostok2w.jpg

Sälja? Något jag inte lärt mig än... 😇
 

Utvisaren

Patek
Ett nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.

(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering:oops:)

Vostok2w.jpg
Rele... nja du får nog anstränga dig mer än så för att agitera publiken i denna tråden. Det är en rätt förhärdad men lättsam samling som huserar här 😄 😄
 
Topp