Tja, tror han har nån röd jacka och renar?
Aha! Den! Här är hen som kommer dagen innan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, tror han har nån röd jacka och renar?
Sant. Snygg randig Vostok.Eh? Que¿ Det var väl bara Vostok?
Тепер він справді з глузду з'їхав!
En del är snyggast bakifrån. Grannen tex.
Sant. Snygg randig Vostok.
Den buljongen ser fin ut!!!Wook-dags idag, som planeras att serveras med nudlar.
Fyren, är det bara en genereisk eller är det någon från typ Sevastopol???Ikväll blir det dubbelmacka!
Moskva både på tröja och klocka.
2414, går inte, byter ej datum. Slut på batteriet...
Ikväll blir det dubbelmacka!
Moskva både på tröja och klocka.
2414, går inte, byter ej datum. Slut på batteriet...
Oh my god! Cool klocka o cool tisha!!!
Edit: Verkar vara en vanlig färgmodell i Ryssland.
Ett nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.
(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering)
Rele... nja du får nog anstränga dig mer än så för att agitera publiken i denna tråden. Det är en rätt förhärdad men lättsam samling som huserar härEtt nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.
(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering)
Jag ser mönstret... prästklockan, kyrkklockan (hysteriskt roligt! ) och så nu en ring... vankas det frieri i skogarna?Hmm.. Hur gick detta till?!
Lyckades köpa ytterligare en ryss idag, dock en damklocka i form av en ring!
Jo, men jag begränsade mig till Svarta havet iom att Moskva hörde hemma där. Skapligt lik och nära Sevastolpol... bästa killgissningen jag kunde åstadkomma som ändå kändes lite rimlig.Oh my god! Cool klocka o cool tisha!!!
Edit: Verkar vara en vanlig färgmodell i Ryssland.
List of lighthouses in Russia - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
"Holy Volga" inte att förglömmaJag ser mönstret... prästklockan, kyrkklockan (hysteriskt roligt! ) och så nu en ring... vankas det frieri i skogarna?
Jag ser mönstret... prästklockan, kyrkklockan (hysteriskt roligt! ) och så nu en ring... vankas det frieri i skogarna?
Rele... nja du får nog anstränga dig mer än så för att agitera publiken i denna tråden. Det är en rätt förhärdad men lättsam samling som huserar här
Jo, men överheten då... chansar på att de inte tittar i den här tråden.
Trålar nätet..
Saknar balansfjäder men det går väl att hittaUrtavlan påminner lite om en av varianterna av Seagull 1963!
Edit: finns den tillgänglig för oss i den slutna världen?
Tack själv bäste bror!