• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Kajsa Varg har bytt krona..

1661457270443.png
 

Utvisaren

Patek
De har nog redan gett upp.
Jo vad skall NKVD göra? Slänger de ut folk så kör vi väl en grupp på facebook istället? KS förlust som jag ser det om man jagar folk med blåslampa för tramsigheter. Finns jättemycket kunskap under ytan här, men man behöver ju inte skylta med något klock CV för det. Msn hjälper till när nan kan. Givetvis slå ner på diskriminering, rasism etc men lite vanligt småljugande blandat med klockor och glada tillrop. Har svårt att se någon skada i det? Det viktiga är väl att folk mår bra och kan varva sitt intresse med lite annat smått och gott i livet?
Ibland har vi ju haft nästan AW i tråden med musikquiz etc. Lite glädje dör nog ingen av tänker jag. 🙂🙂
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Jo vad skall NKVD göra? Slänger de ut folk så kör vi väl en grupp på facebook istället? KS förlust som jag ser det om man jagar folk med blåslampa för tramsigheter. Finns jättemycket kunskap under ytan här, men man behöver ju inte skylta med något klock CV för det. Msn hjälper till när nan kan. Givetvis slå ner på diskriminering, rasism etc men lite vanligt småljugande blandat med klockor och glada tillrop. Har svårt att se någon skada i det? Det viktiga är väl att folk mår bra och kan varva sitt intresse med lite annat smått och gott i livet?
Ibland har vi ju haft nästan AW i tråden med musikquiz etc. Lite glädje dör nog ingen av tänker jag. 🙂🙂

Är nog inte så farligt men det har visst varit lite tumult i mikro/affordable-tråden i samband med det där att efterlysa och byta osv i tråden. Vet ej hur det blev sagt till slut, vad som skulle tillåtas och inte.
 

Beo

Patek
Jo vad skall NKVD göra? Slänger de ut folk så kör vi väl en grupp på facebook istället? KS förlust som jag ser det om man jagar folk med blåslampa för tramsigheter. Finns jättemycket kunskap under ytan här, men man behöver ju inte skylta med något klock CV för det. Msn hjälper till när nan kan. Givetvis slå ner på diskriminering, rasism etc men lite vanligt småljugande blandat med klockor och glada tillrop. Har svårt att se någon skada i det? Det viktiga är väl att folk mår bra och kan varva sitt intresse med lite annat smått och gott i livet?
Ibland har vi ju haft nästan AW i tråden med musikquiz etc. Lite glädje dör nog ingen av tänker jag. 🙂🙂
Amen broder!👍😃😆
 

Utvisaren

Patek
Är nog inte så farligt men det har visst varit lite tumult i mikro/affordable-tråden i samband med det där att efterlysa och byta osv i tråden. Vet ej hur det blev sagt till slut, vad som skulle tillåtas och inte.
Oj. Kan tänka tänka mig att det blir svårare i större trådar. Här är väl ett 15-tal själar som kommer och går. Så jag uppfattar det mer som hjälpsamt att dels fråga efter ur och även heads up om någon rensar lite innan det hamnar på köp o sälj. Men det kan ju finnas andra åsikter så klart.
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Jo vad skall NKVD göra? Slänger de ut folk så kör vi väl en grupp på facebook istället? KS förlust som jag ser det om man jagar folk med blåslampa för tramsigheter. Finns jättemycket kunskap under ytan här, men man behöver ju inte skylta med något klock CV för det. Msn hjälper till när nan kan. Givetvis slå ner på diskriminering, rasism etc men lite vanligt småljugande blandat med klockor och glada tillrop. Har svårt att se någon skada i det? Det viktiga är väl att folk mår bra och kan varva sitt intresse med lite annat smått och gott i livet?
Ibland har vi ju haft nästan AW i tråden med musikquiz etc. Lite glädje dör nog ingen av tänker jag. 🙂🙂

Kan inte säga det bättre själv! 😍

Ps. Vi behöver fler AW-kvällar.
 

Utvisaren

Patek
Såg nu det finns nya såna jag nämnde att köpa också. Kan ha sina poänger det med, nya klockor. Och det ena utesluter inte det andra.
Men den blå ubåten kommer rätt ofta även på bukten. Finns även en variant med applicerade index om man letar runt lite. Jag har postat en i tråden här någonstans om man ids leta. Skall se om jag hittar nån bild liggandes... men har ju en tendens att rensa ur klockbilderna ibland. Imorgon i så fall. Börja bli dags att bita i kudden här... 😴
 
Topp