Vostok
Guld
Japp!!Отава Ё är fantastiska!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!!Отава Ё är fantastiska!!
Mina favoriter
Detta är nog min favorit:
En klocka!
En annan ligger här o kan inte sova, inte heller lyssna då det låter för mycket...
Meanwhile in Russia
De blå med U-båt, ankare och mås (inte att förglömma!) är väldigt trevliga. Jag har både en Vostok (förkromad boett) och en i form av kusin Ostvok (titannitrid). Sälja? Det vet jag inte ens hur det stavas, men de som säljer till mig tycks definitivt veta hur man både stavar och görEtt nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.
(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering)
Ett nybytt band kan vara värt en bild. Enda ryska jag har för närvarande.
(Om någon har nåt motsvarande med blåa tavlan med ubåten på och och ankaret nere vid 6an och inte vill ha den kvar kan jag tänka mig att köpa den. Eller liknande motiv. Reglementsvidrig fråga kanske, kan bli relegering)
Sju klockor i bagaget, men då är du inte borta så värst länge, kanske bara över dagen?Mot STOCKHOLM. Har 7 klockor i bagaget och skall ha en eller två på armarna med. Tre att skruva med på tåget. Dessa 4 till festen. Kan inte bestämma mig.
En på varje arm också. 9 ur för 3 dagar. Hoppas det räcker.Sju klockor i bagaget, men då är du inte borta så värst länge, kanske bara över dagen?
Just 32 är väl ett lämpligt nummerEn på varje arm också. 9 ur för 3 dagar. Hoppas det räcker.
Idag stämde datumet så det var bara att dra upp urverket och låta det bli fredagsklockan, ett tag i alla fall.
Just 32 är väl ett lämpligt nummer
Case Club Waterproof 32 Watch Travel Case - Black for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Case Club Waterproof 32 Watch Travel Case - Black at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Perfekt, billig är den ju också!Just 32 är väl ett lämpligt nummer
Case Club Waterproof 32 Watch Travel Case - Black for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Case Club Waterproof 32 Watch Travel Case - Black at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag funderar på att göra en i läder faktisktNågon som hittat en bra klockrulle för många klockor? Hittar bara med för få eller så biir de för tjocka (typ i läder). Tänkte kanske 10 klockor eller så?
Funderar allvarligt på och rota fram symaskinen, men riktigt så galen är jag inte (än).
Urtavlan påminner lite om en av varianterna av Seagull 1963!
Edit: finns den tillgänglig för oss i den slutna världen?
Grönt är skönt!!!
Jag funderar på att göra en i läder faktiskt
Man skulle kanske ha något eget märke på läderprylarna man gör.. En fiskmås i ushanka kanske vore något eller en gädda i Admiral mundering??
Просто сделай это!
Man skulle kanske ha något eget märke på läderprylarna man gör.. En fiskmås i ushanka kanske vore något eller en gädda i Admiral mundering??
Ingen dum idé, jag har sett någon bordsklocka dockTips!!!
Alldeles för få Acipenser gueldenstaedtii som klockmärken eller ens på urtavlan!