Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go kväll jag ser att det är lite kvällsmys vid brasa!God kväll.
![]()
Frestare där!!Ett långt arbetspass är slut.God morgon!
![]()
Grrrrr, den militära!Denna tenderar att hitta tillbaka till handleden då och då...
![]()
Precis så är det, vridbar bezel via den vänstra kronan. Sedan vet jag inte hur militär just denna är. Just modellen som sitter på handleden idag släpptes typ 1992 (Silverfärgat balanshjul) och ses nog mer som en samlarmodell och kom med ett par olika färger på tavlan. Min gråa tycker jag är ganska tillbakalutat elegant.Grrrrr, den militära!![]()
Visst är den inre bezelen "snurrbar" gnm den vänstra kronan?
God morgon!sammanträffande att jag kör med min Ministry Compressor mod!Godmorgon.
![]()
Snyggt "maskerad" datumskiva på den där.Godmorgon. Typ ryssfredag.
![]()
Lite blygsamt svarar jag: japp!Jag fortsätter lite granna på fredagstemat från @Beo och har plockat fram tidig civil Poljot-kronograf med den första varianten av urtavla med typsnitt utan seriffer. Klockan tillfälligt parkerad på bänken under kvällens matlagning.
Edit: Vänta, det var ju @MAz_666 som initierade temat med den välgjorda historiska tillbakablicken rörande Sturmanskie. Sorry!
![]()
Hehe!ja jag kör en Sadko ikväll igen för att fira 4a veckors sjukskrivnings slutJag fortsätter lite granna på fredagstemat från @Beo och har plockat fram tidig civil Poljot-kronograf med den första varianten av urtavla med typsnitt utan seriffer. Klockan tillfälligt parkerad på bänken under kvällens matlagning.
Edit: Vänta, det var ju @MAz_666 som initierade temat med den välgjorda historiska tillbakablicken rörande Sturmanskie. Sorry!
![]()
Det är verkligen värt att fira. Ta hand om dig! (RIKTIGT grym klocka fö)Hehe!ja jag kör en Sadko ikväll igen för att fira 4a veckors sjukskrivnings slut!
![]()
TackDet är verkligen värt att fira. Ta hand om dig! (RIKTIGT grym klocka fö)
I början av min ryss-tid experimenterade jag mycket med just såna där band som breddade de enormt smala ryssarna.Provar ett band som blev över på min gamle Ryss....![]()
![]()
![]()