Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig!köpt från tradera?Dagen Vostok.
Jätteläckert ur!Dagen Vostok.
Ja mycket fint och trevligt finns det från landet i öst!Jätteläckert ur!
Tror jag ska sälja av en massa och go Russia!
Jo, bra pris som säkert sticker iväg men jag ska behålla den på bevakning.Den där är fin. Snyggt "lumad" urtavla. Fint plexiglas som inte är så repigt. Kronan kan du byta senare. Jag har snygga bezlar som passar till den där om du vill byta ut.
Priset verkar jättelågt eftersom det är fri frakt men en budgivning kanske drar iväg?
Jajamän! Var det du som sålde? Gillar den verkligenMycket trevlig!köpt från tradera?
Vilken jäkla härlig samling!Ja mycket fint och trevligt finns det från landet i öst!
Japp!glädjer mig att du tyckte om den.Jajamän! Var det du som sålde? Gillar den verkligen
Tack men det är bara de 9'o i förgrunden som är mina och Vostok!Vilken jäkla härlig samling!
Vad är det för klocka med ljus tavla och brunt läder. Längst till höger?Tack men det är bara de 9'o i förgrunden som är mina och Vostok!
Det är en Vostok Precision class med ett 2809 verk som är en förbättrad(3 juveler tillagda) kopia på Zenith 135 verk som är en chronometer.Vad är det för klocka med ljus tavla och brunt läder. Längst till höger?
Så galet läcker!Det är en Vostok Precision class med ett 2809 verk som är en förbättrad(3 juveler tillagda) kopia på Zenith 135 verk som är en chronometer.
Tack!Ja den är riktigt fin faktiskt!Så galet läcker!
Kan vara en bra idé. Det finns en del intressanta klockor som platsar i vilken samling som helst.Jätteläckert ur!
Tror jag ska sälja av en massa och go Russia!
Såg en fantastisk klocka hos en kompis i Zürich, trodde att det var en IWC grand complication, men det var ett ryskt ur! Ägaren hade lagt ca 1000$ för den!Kan vara en bra idé. Det finns en del intressanta klockor som platsar i vilken samling som helst.
Vi kräver ju en bild här på forumet såklart. Du får ringa din kompis.Såg en fantastisk klocka hos en kompis i Zürich, trodde att det var en IWC grand complication, men det var ett ryskt ur! Ägaren hade lagt ca 1000$ för den!
Gillade den verkligen, har ingen bild, tyvär!
Sedan finns det oändligt många ”vanliga” ryssar också!
Glädjande
Jobbar på det!Vi kräver ju en bild här på forumet såklart. Du får ringa din kompis.
En KS-Vostok vore rätt coolt! Skulle definitivt haka på där!En klocka (tyvärr slutsåld) som Meranom tillverkat åt ett spanskt klockforum:
Vore det inte coolt om det fanns en Klocksnack-Amphibian?!
Har inte pratat med honom, men nu har jag hittat den tror jag!Jobbar på det!
Jag har alltid gillat månfas.Har inte pratat med honom, men nu har jag hittat den tror jag!
Buran, svincool!
Mycket märklig upplevelse!Jag har alltid gillat månfas.
Den där är fin. Det finns en del sovjetiska och ryska klockor som är intressanta.Mycket märklig upplevelse!
Har svårt för både månfas och romerska siffror, men här käns det helrätt!
Kan vara en bra idé. Det finns en del intressanta klockor som platsar i vilken samling som helst.
Grattis!dwt var en trevlig samling,jag ska plocka fram mina 5 favoriter under dagen!Om du/ni bara fick välja 5 olika ryska klockor, vilka skulle du/ni välja?
Jag börjar; har dessa fem, skulle gärna byta ut första Poljotdykaren mot en Vostok med vireluggs (ursäkta dålig bild/nattbelysning...)
Hmmm!det var ett halvsvårt val men här kommer mina 5 favoriter,min reissue compressor fick stå åt sidan!Om du/ni bara fick välja 5 olika ryska klockor, vilka skulle du/ni välja?
Jag börjar; har dessa fem, skulle gärna byta ut första Poljotdykaren mot en Vostok med vireluggs (ursäkta dålig bild/nattbelysning...)
Fina!gillade speciellt den med glas skydd och meshband.Kass bild men vafan. Dessa fyra + min gulbezlade som tyvärr ligger nerpackad i dykutrustningen.